Gå til innhold

Hvordan få livmorslimhinnen tykkere?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed på UL at jeg har tynn slimhinne (glemte å spørre om mm).....

Leser innpå her at det er ønskelig med 7mm eller tykkere før de setter inn embryoet i livmoren. Er dette fordi ellers vil embryoet få problemer med å feste seg i livmoren?

Hva kan øke slimhinnen?

Finnes det noen medikamenter eller behandling som kan hjelpe til å øke tykkelsen på slimhinnen??

(spør kanskje litt dumt...men.. :-))

Fortsetter under...

Hei hopeful!

Eg har også hatt problem med at livmorslimhinna har vore for tynn. Dei seier på Haukeland at den bør minst være 7 mm for at egget skal ha størst mulighet til å feste seg. Eg hadde på det minste bare 5,5mm. Eg fekk progynova i forkant av ett fyseforsøk, men det hadde ikkje gunstig effekt på meg. Men eg har høyrt at det skal vere bra for å bygge opp slimhinna. Fekk tips om å prøve akupunktur, så har hatt det på ett fryseforsøk og ett ordinært forsøk (har tilsammen hatt 2 frys og 2 ordinære forsøk). På de forsøkene var slimhinnen på ca 8mm og 9 mm, og på det siste forsøket festet egget seg, men endte i en SA. Brukte også babyklister på det siste forsøket. Anbefaler absolutt akupunktur, jeg fikk lengre syklus og "kraftigere! eggløsning etter behandlingen.

Ønsker deg lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...