Gå til innhold

hjelp jeg har lagt på meg.


isabell

Anbefalte innlegg

jeg er bare 7 uker på vei,, på jobb i dag spurte de om jeg var gravid, fordi jeg var rundere i ansiktet og litt mage.. har gått opp to kilo den to siste ukene.... jeg spyr minst en gang om dagen. hvordan er det mulig. ingenting i graviditeten veier noe.. dette er min andre,,men jeg gikk ikke opp slik sist.. hjelp,,

noen andre med samme problem eller noen med råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lagt på meg, men jeg har generellt økt i vekt sinde juni, av en eller annen grunn :P .. føler meg nok verre enn det jeg er, SER jo veldig oppblåst ut, og magen kan skimtes dersom jeg har en litt for trang topp på meg. Det er jo ikke mage engang, det er luft :P men er litt reff for at noen skal fatte mistanke ja..

5+4 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lagt på meg, men om noen spurte om jeg var gravid ville jeg bitt (berettiget) fornærmet. Etter en sommer med mye regn og stillesitting og god mat og drikke, er det naturlig å gå opp noen kilo. Og de skal jeg ned igjen nå. Under første svangerskap la jeg på meg nærmere 10 kilo i 1. trimester, fordi jeg "slapp opp". Total vektøkning: 21 kilo!!! Tok meg 2,5 år å få alt av. Ikke denne gangen. Ferien er over, så nå er det bare sunt kosthold, og skal starte trening.

 

Er 11+0 i dag

 

Bella Domina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt av tre kilo jeg da...hmm dette er merkeli....men har ikke sett på vekta etter på eller da...men tror det kan ha noe me att jeg spyr opp det meste jeg spiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...