Gå til innhold

Hvem synes dere er finest? (jentenavn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mathea Kristine

Mathea Elise

Linnea Kristine

Tilde Emilie

Tilde Amalie

Lene Kristine

Tenker litt på disse om vi får ei jente =) Vet ikke enda om vi kommer til å bruke begge navnene til vanlig, men skal ha begge pga familiegreier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilde Emilie er det jeg likte best :-)

Skrevet

mathea elise eller tilde amalie syns jeg var fint! blir en liten søting med de navnene tror jeg..

Skrevet

Tilde Emilie er nok min favoritt :) Evt Mathea eller Linnea Kristine.

Mathea Elise syns jeg ble litt tungt (for mye vokaler der), Lene Kristine for mye 80-talls og i Amalie er det en l som kan være litt kranglete å uttale. Men ikke noe direkte galt med noen av disse navnene.

Min mening ;)

Skrevet

Tilde Emilie er søtt - eller hva med Tilde Emilia, enda søtere :-)

Skrevet

Mathea Kristine eller Mathea Elise:) Tilde Emilie var også ganske søtt da, men Mathea Kristine er nok det jeg syns er finest.

Skrevet

Lene Kristine klinger best i mine ører. Er ikke glad i Mathea, Linnea og Tilde, men andre navna dine er nydelige.

Skrevet

He-he, jeg har en datter som heter Mathea og nestemann skulle hett Tilde dersom det ble jente (men fikk gutt, så passa ikke så godt...)

Men liker egentlig Mathea best alene, så min stemme går til Tilde Emilie!

Skrevet

jeg syns Lene Kristine er finest simpelten fordi de andre er tyngre å si, eventuellt ville jeg valgt Tilde Kristine eller Tilde Elise, ellers syns jeg det blir for mange stavelser.........

Skrevet

Mathea Elise og Tilde Emilie var finest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...