Gå til innhold

Felix? Ærlige svar takk :-)

Anbefalte innlegg

Samboeren min falt for navnet Felix for mange år siden pga en skuespiller i en film som het det - han syntes det var så tøft og bestemte seg da for at hvis han fikk en sønn, så skulle han hete det. Jeg derimot er ikke helt overbevist. Hvilke tanker gjøre dere dere om dette navnet egentlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10018257-felix-%C3%A6rlige-svar-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mannen min liker også navnet Felix, men jeg har brukt veto-retten min der. ;)

Det er et veldig "unorsk" navn, og i likhet med noen andre her inne så tenker jeg mer på det som et kattenavn enn et personnavn. Dessuten har de et ketchupmerke i Sverige som heter Felix...

Jeg har full forståelse for at du ikke er overbevist, siden jeg ikke liker navnet selv. Men smaken er som baken!

Jeg synes også Felix var ganske spesielt før vi ble vant med det.Men nå kunne vi ikke tenkt oss noe annet navn :)

Jeg hadde aldri hørt om den tegneserie katta ,men kjente jo igjen serien da jeg så den på tv.den serien er jo eldgammel også, så er vel ikke noe mange går å tenker på idag.

Vi synes det er kult at navnet ikke er typisk norsk,og vi ville ikke ha noe kristent navn heller siden ingen av oss er kristne.

Lykke til med navnvalg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...