Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 har dere noen følelse på hva det kjem til og bli så tidlig?? selv føler jeg gutt, ettersom jeg nesten ikke kjenner kvalme, og alle rundt meg sier det blir gutt ettersom jeg ikke kjenner stort.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hmmm har du ingen kvalme? herlig!!!! :-) har du hatt litt også forsvant det? eller hadde du aldri noe kvalme? Jeg var kvalm men d forsvannt for en uke siden (8+2) jeg tror at jeg skal få jente.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 nei kjenner ikke mye til kvalmen, bare litt av og til. særlig av spesielle matlukter.... huff nei jeg vil gjerne være mer kvalm, så føles det litt virkligere...
Tredje barn på vei Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg kjenner heller ikke no, bortsett fra at jeg er mer sliten enn vanlig. men er jo bare 5 uker på vei da så er vel kansje tidli.. Men trur jeg får en gutt til... I følge det kinesiske fødselskartet ihvertfall, og det stemte sist og stemmer med alle andre i familien å.
Athina' Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ikke hatt noen symptomer på graviditet og jeg venter gutt :-) MEN jeg hadde vel ikke det i mitt første svangerskap heller egentlig, litt kvalme kanskje men det var lite, og da fikk jeg jente :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Sist fikk jeg tvillingjenter, og da var jeg ikke kvalm et sekund!
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Har sterkt på følelsen at det er en jente.. av en eller annen grunn. Mannen sier det samme:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Jeg har aldri vært kvalm når jeg har vært gravid. Har to jenter:) Nå er jeg fortsatt ikke kvalm, men håper kanskje det er en gutt denne gangen. Noe konkret følelse har jeg ikke, bare tanker og ønsker.
JordbærMamma Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Har en følelse av at det er en jente denne gangen gitt! Er ikke noe jeg kan sette fingeren på, er mye i samme form som sist (da fikk jeg gutt og "visste" det med meg selv tidlig), bare en følelse. Legen min i forrige svangerskap sa at om en fikk mye kviser (nedover brystet/ryggen el.l) så var det stor sjanse for at det var gutt pga hormonene disse skilte ut Aner ikke om det stemmer, men for meg stemte det i allefall sist gang! Har ikke det enda denne gangen i alle fall, hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 sist sa søstera mi jente og alle andre gutt, ville ikke vite det på UL så måtte vente til fødselen, og det ble jente. Nå føler søstera mi at det blir gutt, så får stole på henne denne gangen da. Jeg tror kanskje det selv også, da jeg har vært litt mindre kvalm og masse hodepine. Dette skal være tegn på gutt sies det.. Men det blir hva det blir, glad uansett jeg
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 1. gangen så bare visste jeg det var gutt og når Ordinær UL sa gutt så var jeg ikke i tvil... Nå er jeg litt usikker... Spiser det stikk motsatte av forrige svangerskap så litt vanskelig å vite, men tror jeg holder en knapp på gutt... Ha blitt spådd jente fire ganger og gutt en gang, så det blir nok den ene gutten som vinner ja...hehe... Samme det, bare den er god og snill og frisk og rask, så er jeg fornøyd=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå