Gå til innhold

Et lite dilemma :)


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått vite at jeg er gravid, testet positivt lørdag :) Det har seg sånn at jeg skulle utredes hos gynekolog for hvorfor jeg plutselig fikk så lange sykluser (opp til 52 dager) før jeg testet positivt. Nå lurer jeg på om jeg skal ta den timen jeg har fått tildelt eller ikke. Noe kan jo fortsatt være galt med kroppen selv om jeg har klart å bli gravid. Men på den annen side tenker jeg at jeg da tar opp en time fra andre mer trengende (er veeeldig lang ventetid der jeg går, bestilte time i begynnelsen av juni og fikk ikke før 20. august). Men så er det jo det óg da at da får jeg jo en tidlig UL sikkert, i tillegg er det 2,5 år siden jeg var hos gynekolog sist så jeg må jo dit i løpet av året uansett... Og hvis jeg tar den trenger jeg ikke tenke på å dra til fastlegen med det første... Er 4+4 i dag etter egen beregning, men etter første dag av siste mens og med sykluslengde 28 dager er jeg 7+3. Hadde jo vært greit å fått fastslått av en ekspert at jeg ikke er så langt på vei alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syntes virkelig du skulle gå. det er jo like viktig at du kjem deg til gynekolog ettersom det er lenge siden sist. av og til må man nok tenke litt på seg selv også:) dra med god samvittighet sier jeg:) og ikke minst gratulerer med spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...