Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har så vondt i magen, på ene siden. Det er ikke hele tiden, men varer ganske lenge når jeg først får vont..(nesten i hele dag) Og så må jeg på do hele tiden, og får skikkelig vont om jeg ikke går, og da har jeg vont over skambeinet en stund etter på. Jeg er 7+2 uker på vei med andremann.. Har også den siste tiden hatt diare,(tror jeg er ferdi med det nå) og jeg er skikkeli uggen og kvalm hele tiden.. Og så er jeg skikkelig varm!! Er så redd det har hent noe der inne:( Noen andre som har det sånn og det er normalt?? Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg nesten var 6 uker på vei, så jeg stresset mye den første tiden, og er redd skaden allerede er gjort:( huff... tenkte jeg skulle bestille en time på ul, men er det best å være over 8 uker da? Håper noen kan svare meg her....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Håper det ikke er en exu (gravid utenfor livmora).
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hei. så innlegget ditt og tenkte jeg måtte svare. har akkurat vært igjennom xu, med operasjon og hele pakka.. jeg vil absolutt anbefale deg å få tatt en ul, da dette ikke er noen behagelig opplevelse. jeg var 7 uker på vei. smertene kom av at fosteret lå i egglederen, og ble så stor. heldigvis sprakk den ikke mens den lå i magen. jeg fikk samme smertene som du har forklart, på en side(venstre), skambeinet og bekken og nedover venstre fot. jeg vil absolutt anbefale å får sjekket dette. mvh
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 jeg har også tilnærmet slike plager som du skriver her, har vært på ul og sett at fosteret lå der det skulle og at hjerte banka, var da akkurat 6 uker på vei. Syns du skal ta en tur å få en ul, da blir man roligere. Ikke altid de kan se så mye, men pleier å se hvor fosteret ligger:) ps.. lurt å ha full blære når man skal ta ul fikk jeg å vite..... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå