Gå til innhold

Tautonia Timmy sportstrille...Bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Simo kombi, men ønsker en lettere sportstrille m litt solide hjul (ikke paraplytrillehjul) i tillegg. Er da Tautonia Timmy et smart kjøp? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke privat erfaring med vogna, men jobber i en butikk som selger den. og personlig synes jeg d er en veldig grei vogn:) den er lett og god å trille...kjekke funksjoner som solskjerm og man har mulighet til å ta av trekket bak på kalesjen - netting der, kjekt i varmen=)

I tillegg blir vogna ganske flat sammenlagt og den er akkurat passe lang i ryggen=) jeg ville vurdert denne vogna på d sterkeste;)

Skrevet

jeg har den til snuppa på to år, og er superfornøyd!

God komfort både for mor og barn, helt flat liggestilling, og blir liten sammenlagt

Skrevet

Ser ut som en flott vogn. Det ligger en flott en på www.finn.no til en super pris.

Skrevet

Jeg også har en Simo kombi som jeg er storfornøyd med, men ønsker en lettere trille til sydenturer ol. Har falt helt for Timmy vognen, har nå vært og bestilt en i butikken, håper bare det er plass til en voksi eller skinnpose i den, for har tenkt å bruke den i høst til snuppa, og hun er så liten enda at hun må ligge flatt og ha det lunt og godt. :-)

Skrevet

tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg har faktisk nå vært og kjøpt en Timmytrille. har ikke prøvd den ennå, men den ser super ut. Den er en drøm, både plassmessig og i forhold til vekt, når jeg sammenligner med kombivognen vi idag foreløpig bruker. Det ser absolutt ut til å være plass til voksipose eller skinnpose. : - )

Skrevet

Har brukt voksipose i vår i hele vinter til gutten vår på 2 år, helt grei plass, iallefall om du fjerner frontbøylen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...