Huleboer2 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen gode råd?? Kan vaske trekket, men urinen har trekt seg inn i den yttste smumgummien og videre innover vil jeg tro...
Slostril Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Dette vil jeg også gjerne vite, så jeg hjelper huleboeren å dytte litt
Pysa Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 er det en liten skumgummimadrass, kan den vaskes i maskin. det står iallfall på ikea sine. sentrifuger noen ganger ekstra.
Slostril Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hm...men hva med en skumgummimadrass i str. vanlig enkelseng da? Det gjelder storesøster sin madrass fra IKEA, jeg blir nok nødt å kjøpe ny. Kanskje jeg kan spyle den veldig på terrassen og håpe på sol lenge nok til at den tørker?
Miramor Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde kastet den hvis det lukter. Det er ikke bra å puste inn gammel urin, og lukten er vanskelig å få bort.
Pysa Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 ring et renseri og hør med dem. urin er visst rimelig bakteriefritt, så det er vel ikke så farlig, men lukta er jo ikke noe hyggelig. det kan jo ikke skade å fukte den masse, dyppe mange ganger i badekaret og rulle den sammen for å klemme ut vannet - og se hvordan resultatet blir. ellers er de jo ikke så dyre nye heller, da
Miramor Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Urin skal være bakteriefri når den er i urinblæren, men straks urinen har forlatt blæren så kommer det bakterier til, og de liker å formere seg i urin
Dille og knærtn Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Madrassrensen til eidsvoll miljøprodukter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå