Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 flere som ikke har hørt hjertelyden i uke 9?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 jeg hørte hjertelyd på slutten av uke 7:) det var helt fantastisk:))
dolly29 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg hørte hjertelyden i beg. av uke 7. Men tror det er vanlig? med å ikke høre hjertelyden også. Jeg hadde innvendig ul
Tasso Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ja, det e positivt. Men saken her va jo om det e vanelig å ikkje høyra... Og, dei pleie ikkje å lytta etter dei første mnd fordi det e ikkje sikkert dei kan finna an, og då skape det ubegrunna bekymring. Så det e heilt normalt å ikkje høyra. Eg hørte ikkje før i ca uke 13 i mitt første svangerskap.... Så, ta det heilt med ro...
grivid m/nr.2 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg hørte hjertelyden i uke 10 sist, han advarte meg da om at vi kanskje ikke ville finne den, men det gjorde vi. Det var tidlig mente han... Skal til første legetime neste fredag, er da 12 + 4, har store forventninger til å høre den da, håper det :0) Man kan sikkert høre den mye tidligere hvis man har innvendig ul... Tror ikke du skal tenke på det, du hører den sikkert neste gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå