æsj altså! Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er så spent på hvordan det blir med mine barn, hehe..
melkekua™ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Mandagsbarn Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjelden trett. Søndagsbarn får største gaven: Alle dyder under ett. Alf Prøysen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Her er flere:-) Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjeldent trett. Søndagsbarn får største gaven; alle dyder under ett. Mandagsbarn er trivelige Tirsdagsbarn er livlige Onsdagsbarn er triste små Torsdagsbarn har langt å gå Fredagsbarn er kjærlige Lørdagsbarn er strevsomme og ærlige Barn som på søndag blir født er blide og glade stadig og støtt. Mandagsbarn har fagert skinn Tirsdagsbarn har kjærlig sinn Ondagsbarn får meget se Torsdagsbarn er det meget ved Fredagsbarn får kjærlighet og lykke Lørdagsbarn skal skjønnhet smykke Søndagsbarn skal leve lenge og alltid ha nok av penger! Barna kan være født på hvilken dag det skal være De er alle sammen like kjære!
mayaya Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 ahhh... min har vakre øyne, er trivelig og har fagert skinn :-D
æsj altså! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 mine får vakre øyne, og vil gjøre alle glade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå