Gå til innhold

Hvorfor er folk psykelig opptatt av "Chrisader"

Anbefalte innlegg

Det navnet blir nevnt i omtrent hver jæ....debatt her. Det er jo patetisk. Kan ikke folk få lov å bruke det navnet hvis de vil. Det er 58 personer i dette landet som heter dette, ikke akkurat annenhver unge bort igjennom selv om man kan få det inntrykket her. Jeg har navn som f.eks. Hauk, jeg går ut av kassakøen for å se hva slags folk det er som har gitt barnet sitt et slikt "navn", når noen roper Hauk . For meg er barnet navneløs, barnet har for meg ingen identitet. Kunne de ikke gitt barnet et navn, Hauk er inget navn.

Jeg gjemmer meg heller ikke bak en anonymknapp.

Fortsetter under...

For det første foreslår jeg at vi ignorerer folk som er så fryktelig opptatt av bruken av dette navnet. For det andre fatter jeg ikke hva du mener med at alle "Hauk" er navn/identitetsløse. Det er 154 Hauk i Norge, og navnedagen er 17 nov. Selv om jeg ikke personlig synes det er noe vakkert navn så er det da ingenting jeg har noe med.

Annonse

Hmmm...fordi Aleksoffer ikke er mote ennå? Hehe

Hauk er fint, syns jeg. Men jeg er gift med en Bjørn og har en sønn som heter Bjørn Fabian, så jeg er nok sånn bittelitt partisk når det gjelder "dyrenavn" ;)

Du venner deg nok til Hauk etterhvert, akkurat som våre tippoldemødre måtte venne seg til "uhørte" navn som Linda, Carina og Anita på 70-80tallet ;)

Søren og, at det ikke er lov å kalle unger for Läkerol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...