Gå til innhold

Har naturen spilt deg et puss?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har opplevd å være kortere på vei enn man trodde og fått en positiv graviditetstest veeeldig tidlig?

 

Jeg skulle vært åtte fullgåtte uker, men fosteret var kun 4 mm på UL. Hjertet slo. Naturen kan ha spilt oss et puss, eller så vokser det ikke. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor tidlig positiv er det snakk om...jeg fikk 5 dager før ikm..Skjønner det slik at du trodde du var 8 uker på vei...? ble du satt tilbake mye??

Det er jo slik at fosteret kan stoppe å vokse litt, for å så vokse fortete(har jeg lest..) også var det jo noen som har blitt satt tilbake både1 og 2uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har aldri forstått hva ikm er... Uansett, jeg testet positivt - svakt vel og merke - rundt 4 juli. Da hadde jeg siste mens 8 juni. Min syklus har vært svingende, så det kunne forklart det, men får ikke gjort noe med tidspunktet for den pos. testen. Tok en test senere også, litt over 1 uke senere(14) juli, og den var knall sterkt. Så håper jo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var sikker på at jeg var inne i min 10. uke, men på UL ble jeg satt tilbake to uker til start av 8. uke..Det betyr at da slo testen ut bare en uke etter befruktning, og en hel uke før IKM. Veldig svakt, men ble sterkere og sterkere etterhvert som dagenene gikk:) Jeg tipper du er i uke 6 ja- og dersom hjertelyd er påvist er jo dette positivt!!* Lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...