Gå til innhold

Spray start på fredag,bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er virkelig godt å komme i gang med noe konkret. Jeg begynte på Synarela nesespray 18 juli, og synes det har gått kjempefint.

Kan ikke si at jeg merker noe til noen bivirkninger til nå. Tårene sitter løst, men det har de egentlig gjort de siste månedene, så har nok ikke noe med nesesprayen å gjøre.

Ønsker deg lykke til:)

hei :-)

det gikk helt fint med nesesprayen, men jeg tok litt lettere til tårene mens jeg sprayet... kunne begynne å grine av ingenting... men det roet seg når jeg begynte på sprøytene :-)

Ja, fikk forresten litt hetebyer også, men det er ingenting å snakke om :-) det er verdt litt småplager :-)

lykke til :-)

Hei venter på lykkeliten!

Tenk at også du snart er i gang nå....spennende!!!

Har du hatt en fin ferie?? Jeg har helt glemt tråden på bligravid (husker ikke å hoppe innom der) Men vi kan vel fortsette kontakten på msn eller facebook, ikke sant??

klem

PS! Jeg merket ingenting til sprayen

ja i dag begynte jeg altså på sprayen,er så spennende dette her.Gleder meg til sprøyte start den 29,så blir det uttak rundt 36-37

Håper inderlig det går på 1 forsøk.......lurer på hvor vanlig det er egentlig

lita,sendt deg mld på facebook:-)

Klem

Annonse

Hei du!

Jeg begynte også på spray i dag. Mitt første forsøk, så jeg er veldig spent. Fint å ha noen som er akkurat likt i løypa.

Vi får krysse fingrene for at alt går på skinner, og at vi får mange flotte egg om noen uker :-)

Lykke til ønskes fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...