Gå til innhold

hvor lang ventetid er det på Haugesund sykehus pr i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Pratet med ferilitetsklinikken i dag ang. utsettelse av en undersøkelse jeg skal til. Da sa sykepleieren i telefonen at det svært travelt hos dem....Hva nå dette betyr???

Har ei venninne som de sendte henvisning for i juni.06, var inne til samtale i nov. og satte igang med behandling i des. Det er jo disse forberedelsene som tar tid......

Fikk selv sendt henvisning til IVF juni.07 og er spent på når vi evt. skal til samtale... Skulle jo ha spurt når jeg ført hadde dem på telefonen.

Når ble deres henvisning sendt????

Tror Haugesund er en av de klinikkene som ganske kort ventetid. I oslo må de vente i 1-1,5 år. Då hadde jeg blitt sprø!

Hvorfor MÅ du gå 6 mnd. på pergo? Det er det vel du selv som bestemmer???? Jeg skal prøve kombinasjonen metformin og dobbel pergo fra midten av aug. Dette er mitt eget ønske. Har ikke pco så gyn. trodde ikke dette ville virke på meg :-( Men jeg er desperat og vil prøve alt før evt. vi må til Haugesund. Er bare såååååååååååååååååååå lei!

Vi har egentlig vært til alle undersøkelser og til og med til samtale og innføring i hvordan nesespray og sprøyter virker. Men så ble vi gravide på egenhånd.

Så dette blir jo å prøve på søsken, kanskje ikke et søskenforsøk siden jeg ble gravid uten hjelp i siste time.....

Men nå blir tulla 3 år snart og da har jeg ikke lyst til å vente et helt år til....

Hei!

Søknaden vår ble sendt til Haugesund helt i begynnelsen på mai tror jeg. Vi skal til samtale første uken i september. Så da blir det vel 4 mnd, men de hadde stengt i hele juli - så kanskje ventetiden er ca 3 mnd?

Lykke til damer!

Hei Blomsten....

Husker du sånn ca. når du mottok brevet om innkallelse til samtale??? Er bare så spent...

Siden jeg skal til undersøkelse for å sjekke at alt er ok med egglederne så er jeg "redd" at jeg ikke blir satt opp til IVF samtale før etter at undersøkelsen er gjordt???

Gyn. sa at han skulle henvise meg til både denne undersøkelsen og IVF så jeg tror han harsendt begge deler.

Om en liten mnd. er dere da igang... Kjempe spennende!!!!!!

Har ikm ca. 14 aug. men håper jo på at vi skal ha klart det selv. Har fått beskjed så lang at verken jeg eller mannen feiler noe. Har forresten begynt hos en ny akupunktør/homeopat i Sandnes som har ganske bra rykte på seg. Krysser fingrene XXXXXXX

Annonse

Hei På tide!

Husker ikke akkurat når jeg mottok brevet, men visst jeg skal tippe så kan det ha vært ca 6-7 uker etter at henvisningen ble sendt.

Vi er også uforklarlig barnløs. Jeg har tatt HSG, og de fant da at jeg hadde åpne eggledere. Er det samme undersøkelse du skal ta? Vet du noe om ventetiden for å få tatt den i Haugesund? Jeg byttet sykehus da jeg skulle ta den, for å slippe å vente så lenge.

Regner med at det blir AIH på oss først, siden alt er tilsynelatende i orden. Har IKM 11. august, men har egentlig gitt opp at vi skal klare det selv. Men det nærmer seg i alle fall timen i Haugesund :-)

Krysser fingrene for deg!

Vi var hos gyn. rundt 20 juni, og jeg fikk time allerede 16 aug. til denne undersøkelsen. (Hadde i tillegg stengt hele juli) Så det gikk jo kjempe raskt! Men måtte dessverre bytte timen pga. jeg skal selvfølgelig ha mensen den uka :-( Fikk nå 6. sept. Utrolig kjipt å måtte vente 3 uker ekstra!!!!!!!!

Undersøkelsen jeg skal til heter: Transvaginal hydropertubasjon. Da går de inn i bukhula via skjeden med et lite rør og kikker på egglederne. Får visst litt smertestillende i forkant, og undersøkelsen skulle ta ca. 20 min. Hørtes ikke så skummelt ut det. Denne undersøkelsen tilbys visst til kvinner som ikke tidligere har vært til lap. eller røntgen undersøkelser.

Hva er HSG? Og orker du forklare meg forskjellen på ivf, isci og Aih??? Har ikke satt meg inn i dette med prøverør enda. Er litt nytt for meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...