Gå til innhold

går galt igjen frykter jeg :-(


Prøver igjen! Aprilspire

Anbefalte innlegg

Fikk noe lyserødt på papiret da jeg tørket meg på do tidligere i dag, og det har fortsatt å komme på papiret utover. (sorry detaljer). Frykter det er på vei til å gå galt igjen. Har vært 4 og 6 - 7 uker på vei de forrige gangene det gikk galt, så regner i grunn med at det går i vasken igjen:( Er 5+3 i dag.

 

Føler meg helt jæ.... Har ikke gledet meg så mye over graviditeten denne gangen pga de forrige gangene, men det føles mye værre i dag enn det har gjort ellers....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, så ille!!

Føler med deg. Og jeg krysser fingrer og tær for deg og frøet. Håper det ordner seg.

Du er i hvertfall produktiv da, så ikke gi opp uansett hva som skjer.

Ta det rolig framover du, og slapp heeeelt av!

 

Gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff håper det går bra med deg.

har mistet 3 ganger selv vet hvordan du har det.

 

få deg UL!! mål hcg!!

 

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av oss som har blødd, og det har gått bra.

Blødde først 4 dager i uke 6, og senere i hele to uker. Fra uke 8 til10.

Har mistet to ganger og var sikker på at det skjedde igjen.

Er nå i uke 17 (besøk fra 2 timester).

Ikke gi opp håpet.

kom deg på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! En liten trøst, jeg fikk akkurat det samme da jeg var omtrent like langt på vei som deg. Jeg var på do en morgen og da jeg tørket meg kom det noe lyserosa noe på papiret. Fikk kjempe nerver og reiste rett til legen, men de gjorde jo ingenting så lenge jeg ikke blødde så mye at jeg måtte skifte bind osv. Jeg ventet noen dager og snakket med en helsesøster hun samme som fant ut at jeg var gravid og hun ringte til fastlegen min og krevde henvisning til ul hos gyn. Dette fikk jeg og gikk rett til gyn og fikk se det lille frøet mitt som da var 14mm stort. No har jeg bare ti uker igjen til termin, syntes tiden har gått kjempe fort. Men det er viktig at du prøver å slappe av i kroppen litt mer og ikke tenker for mye på å miste (vet det er lett å si det men jeg klarte det selv etterhvert) kroppen kan støte det fra seg dersom du anstrenger deg for mye. Slapp av så går det sikkert bra til slutt.....

 

Uansett lykke til videre;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legekontoret i dag tidlig. har ventet på svar derfra i snart 3 timer.....ringte dem igjen i sta. kontorsøster sa at legen skulle ringe når hun fikk tid. hvor forbanda lang tid tar det å få tid til å ringe meg opp igjen da!!!!

 

Kontorsøstra sa i allefall at jeg er sykmeldt, så da får vi se hva legen sier når hun får "tid" til å ringe meg. (hun vet hvor redd jeg er for å miste igjen o.s.v).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...