Gå til innhold

Noen med kraftig bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø!!! Det er såå utrolig vondt.... Å jeg kan ikke gjøre noe som helst uten st det straffer seg e på.

Blir bare verre å verre for hver dag. Er redd jeg blir sengeliggende snart..

Ikke gått til noe fyso, gjorde der sist, å syns ikke det hjalp noen ting.

Noen som andre behandlings forslag?? Desperat nå!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10015130-noen-med-kraftig-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sliter med det samme. Klarte til slutt ikke å gå over stuegulvet. Snu meg i senga var bare å glemme og det å bare stå ble en utfordring. Jeg har begynt hos fysioterapaut å syntes det hjelper masse. Får strømbehandling i ryggen. Merket forskjell allerede etter 2 behandlinger. Er fortsatt veldig vondt til tider, men det er blitt mye bedre.

Vet ikke hvilke råd jeg skal gi. Bare husk å hold bena samlet ut og inn av bil og lignende. Ta deg varme bad (hvis du har mulighet). Legg en pute mellom beina om natta.

Eg har gått til fysio ein gong i veka sidan eg fekk bekkenløsning i mai. Har hatt god hjelp bak, men som nokon sa, det hjelper ikkje framme. så prøv ein ny fysio, spør om nokon har jobba spesielt med desse plagene.

Bruk krykker og belte, gå i basseng om mulig(ikkje om det er mindre enn ein mnd til termin) og tenk heller at du IKKJE skal gjere noko. Det kan straffe seg etter på. Eg trøster meg med at det i all fall er sommer, sist var det midt på vinteren! Lykke til

Takk for mange gode forslag, skal snart til legen, så får be om henvisning til fysio, verdt ett forsøk iallfall :)

Ikke lett å ikke gjøre NOE med to andre barn, å en mann som ikke "ser" hva som må gjøres .. hehe... tærer litt på tålmodigheten ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...