Gå til innhold

Dagmamma ledig 3 dager per uke. Bydel Nordstrand

Anbefalte innlegg

Jeg er mammaen til Lucas 18 mndr og Thea 6 år som går i 1 klasse. Vi har vært hjemme og kost oss i 18 mndr nå , og det ønsker vi å fortsette med. Vi søker derfor etter en god lekekamerat/ venninde. Per i dag kan jeg tilby 3 dager i uken fra kl 0745- 1630. Prisen vil ligge på 4500-5000 alt etter hva vi blir enige om. (Fra des/jan vil det bli muligheter for fulltidsplass) I prisen er det inkludert 2 måltider per dag, frukt og vann eller melk å drikke.Bleier er ikke inkludert. Vi skriver kontrakt.

Jeg kan tilby en dagmamma som er snill, omsorgsfull og veldig glad i barn. Vi liker å være ute i aktivitet og bor rolig til i en 4 mannsbolig på Karlsrud i Oslo. Vi bor i 1 etg. med utgang til hage,sandkasse og huskestativ. Området er inngjerdet. Det er 10 min. gangavstand til Østensjøvannet og 15 min til Ekebergsletta med flotte turmuligheter. Vi er aktive brukere av åpen barnehage i nærmiljøet og er i perioder sammen med en annen dagmamma. Høres dette fint ut for dere? Ta kontakt på mail: [email protected] eller tlf: 41210814 mand- fred 10-16. Hilsen Lene og Lucas!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...