Gå til innhold

Ultra shape!!

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Ja det har eg,men har ikkje merka så veldig enda,sjølv om eg trener og følgte dietten,gjerne to cm inn.Men det kunne virke optil 6 veker etter beh,så eg kan ikkje sei det sikkert at det ikkje hjalp då.

Skrevet

takk for svar =) Hadde vært spennende å få en oppdatering om hvordan det går. vurderer å prøve det nemlig.. på magen. kan jeg spørre om hvilket område av kroppen du behandlet?

Skrevet

Hei

Eg tok flankene,ein kan velge sjølv,men gjerne de råder deg og til kva område ein skal ta.Ja eg kan gje oppdatering etterkvart.Eg har jo følgt både diett,og trent,men det kunne kome resultat på eit seinere tidspunkt.Enda berre to cm,men egentlig så lover de ikkje meir heller.Men ei hadde mist 12 cm,så det er veldig individuelt.

Skrevet

ok. ja, hørt at det er veldig invdividuellt.. Hun jeg hørte om hadde mistet hele 16 cm!! Det er jo helt sikkert ett av de veldig bra tilfellene.. Igjen: Takk for svar =)

Skrevet

heldiggrisen ho då,he he.Men veit du om det var rett etterpå,eller ei stund etter?De nevnte på at det kunne virke i lang tid etterpå.

Skrevet

dette tilfellet her var faktisk kun 14 (!!) dager etter behandling..! Noen som har det =)

Skrevet

Ja det er nok forskjell korleis på korleis det virker på folk.Ja det skal være sikkert,at det er nokon som har det,hehe.Her både trener eg kvar dag omtrent på treningssenter,og passer meg i maten.Ja ja gir meg ikkje.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...