Gå til innhold

kan stillingen avgjøre kjønnet på babyen?


081013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men åssen kan det ha det egentlig? Det tror ikke jeg, den legger seg slik den vil ligge :P Men hjerterytmen har visst noe å si tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette har absolutt ingen betydning på hva kjønnet blir. Kjønnet blir bestemt allerede fra unnfangelsen, og det er det faren som bestemmer. Dersom den spermien som når frem til egget inneholder x-kromosom blir det jente, dersom det inneholdet y-kromosom blir det gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det stillingen til mor og far ved unnfangelsen du mente eller var det barnets stilling i magen???? jeg tror ikke noen av delene har betydning nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det e jo dei "kjærringrådene" og gamle myta som meine masse rart... Eg blei fortalt at viss gutten gjekk i støvla når unnfangelsen skjedde, så blei da gutt... Men hallo, kem so går i støvla når dei har sex egentlig??? Heh, jau, jau... Da e jo noken som trur på da, men det e jo bare vas... Kordan kan det ha noke å sei...? Symptoma du har under graviditeten eller fasong, kan jo kanskje ha noke å sei... ikkje veit eg. Men då veit jo kroppne din kjønnet på ungen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte litt på hva kjerringrådene sier ang hvilken stilling barnet ble laget med....hdde jo vært artig å se om det stemmer, Vet jo at det er biologien som avgjør, men synes no at det er litt artig å vite likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, dei seie jo at det e ikkje røyk uten ild... Så kanskje det e noke i det... Men eg har ikkje tenkt å prøva ut flernfoldige stillinga for å så bera fram mange unga for å se kjønnet... ;p Kunne blitt travelt... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. dette blir vår første, klaffet på første og eneste forsøk,,,så må jo innrømme at jeghusker hvordan nurket ble til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ska innrømma at me e såpass aktiv, at eg har verken kontroll på dag eller stilling... heh... Men, me prøvde ikkje heller... Det bare blei sånn, men eg e no gla til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...