Gå til innhold

Noen som har hatt en liten blødning i begynnelsen av svangerskapet?


Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Og det alikevel har gått ok? Er bare 4 + 5 da, men når jeg tørket meg i stad var det litt blod på papiret, ikke masse men litt.. Kan det være begynnelsen på en spontanabort????

 

Har hatt litt mer menslignende smerter i dag også..

 

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en litt større blødning da jeg var 6 uker på vei i 2003. Fikk panikk og dro på UL og fikk se et bankende hjerte. Hadde blødninger dagen etter også, og fikk beskjed om å ta det helt med ro og ikke gå på jobb den uken. Så forsvant blødningen og senere det året fikk jeg ei nydelig jente. :)

Må innrømme at jeg er nervøs hver gang jeg går på do, men sånn er det jo med oss hysteriske gravide, hehe.

 

Leste nettopp (på et annet forum) om ei som hadde blødd skikkelig mye, klumper og alt, og var helt sikker på at hun aborterte. Hun var 7 uker på vei. Dro på UL og fikk bekreftet at alt stod bra til, ikke bare det, de så 2 bankende hjerter. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, får vel bare vente å se om jeg blør mer i kveld eller ikke. Er sikkert tidlig for meg å gå på noe ultralyd enda uansett... Får bare håpe det ikke blir noe mer i kveld... Da skal jeg puste lettet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror ikke de kan se så mye enda. Jeg var der i uke 6 sist, og da måtte de virkelig lete, men de kunne se et bankende hjerte, heldigvis. Hjertet begynner å banke i uke 5, og da kan de som regel se det på UL om de leter. Innvendig UL, selvsagt.

Jeg skal sannsynligvis på UL om 3 uker, da er jeg 8 uker på vei. Får ekstra oppfølging siden jeg er vektoperert, så det blir spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Iset, det går nok bra. Har ikke hatt noe mer blødninger nå på to og en halv time, var bare litt lyserodt / rosa i stad ikke friskt blod. Tror du jeg kan slappe av om det ikke kommer noe mer i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i akkurat samme situasjon jeg:( begynte å få svakt rødt på papiret for noen timer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i flere runder allerede. To ganger med med mer brun utflod i flere dager og en med litt brunt blod. Var da 6 + 5. Fikk sjekket på ultralyd og alt var fint. Har hatt litt brun utflod de siste dagene (8 + 5 nå) , men tror det bare er sånn mitt svangerskap kommer til å være. En av fire opplever dette, uten at det er noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter. Spottet litt til nå i sted. Har ikke gitt opp håpet enda da, men har litt menslignende smerter i dag og det har jeg ikke hatt før...

 

Prøver igjen: HVordan går det med deg? KOmmet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...