Gå til innhold

Jeg var på UL i dag :):):)


~Mita~

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på min første UL og fikk sett babyen min for første gang :)

Det var helt utrolig, junior sprellet og sto i. Fikk se hjertet slå og allt var bare fryd og gammen!

Gynekologen var utrolig hyggelig og tok seg god tid til meg og mine spørsmål. Absolutt verdt de 750 kronene det kostet.

 

Så for alle som er bekymret( som meg), eller bare er nysjerrige.. Gå og ta UL!!! Er så utrolig glad jeg gjorde det, absolutt verdt det!

 

Jeg var på Elvehavna medisinske senter hos Elko Lorenz. Så alle dere som er i trondheim så anbefaler jeg henne på det sterkeste.

Det eneste minuset var at på hennes maskin kunne vi ikke få tatt bilder for å ta med hjem, men men.. får vel det når jeg skal på den ordinære i uke 18. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi! Så artig:)) Var selv på UL forrige uke og ble satt tilbake 2 uker da.. Så er snart 8 uker på vei i følge UL- termin, men 10 i følge menstermin.. Huff, så kjedelig:) Men det var en kjempeopplevelse! Jeg var til Brodtkorb i innherredsveien, og der betalte jeg bare 488 og fikk ta med bilde hjem:) tenkte å ta en UL i uke 12 der (det var så moro at vi vil ikke vente helt til uke 18 med neste UL..;)).. Verdt hver eneste krone ja, så anbefaler det til alle som går rundt og bekymrer seg;)) Lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! Leste her inne i dag at sjansen for å miste etter påvist hjerteaktivitet etter uke 8 er bare 3%, og når du allerede er 10 uker på vei, så er sjansene store for at dette går supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

nei, hadde ingen blødininger, alle symptomene er der og har spydd hver dag i en mdn nå, men leser så mye om SA og MA her at man blir jo hyper nervøs for at det skal skje en selv. Og ei venninde av meg har mistet 2 ganger i MA og anbefalte meg bare for å få roet meg litt å ta UL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Jeg gleder meg utrolig til förste UL. Har bare et spörsmål - hvor lenge er det vaginal UL som gjelder? Hvor tidlig kan man få 'ikke-vaginal' UL? Bare nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...