Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Tenker da bort i fra at det er et poppis navn, for kjenner ingen som heter det rundt her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Sett bort ifra at det er et poppisnavnm synes jeg det er et ganske fint navn :-) Men jeg hører så masse Emma liksom. Ble liksom litt lei på en måte. =)
Vannmann35 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes det er et fint navn, det har en fin klang, i tillegg til at det er internasjonalt.
Milletrille Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Fint navn, enkelt og greit, kan liksom ikke misforstås. Og internasjonalt. Men her er det en Emma på hvert hjørne, så personlig ville ikke jeg valgt det.
Vipsenmamma Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes ikke det er et fint navn. Høres hardt og tomt ut på en måte.
prysseluskan Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Egentlig er Emma et kjempefint navn, men jeg vet om så mange små Emma'er at det har mistet litt av glansen liksom... Men ja, det er flott!
Kreoline Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg synest ikke at det er et fint navn. Har negative assosiasjoner til navnet som jeg ikke vet hvor kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå