Gå til innhold

Hei alle sammen

TEB

Anbefalte innlegg

Her kommer en lang oppdatering fra meg. jeg har ikke hatt anledning til å komme meg på nett før nå, så nå kribler det i fingrene.

Sist uka i mai dro jeg og samboer med fly fra Svalbard til tromsø på kontroll, jeg var da i uke 32. Der oppdaget de vekstavvik på den ene tvillingen, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk lov å reise hjem igjen til svalbard. ettersom vi hadde planlagt å flytte sørover, og fått fødeplass på riksen, tok vi fly neste dag til Gardermoen. Neste dag møtte vi opp på riksen, og nesten hver dag i de neste fire ukene var vi inne på kontroll. jeg trodde jeg skulle føde neste dag hver gang jeg var på kontroll, men ettersom det var bra med liv og de virket fornøyde inne i magen, drøyde legene det til uke 36.

Tirsdag 26 juni fødte jeg mine etterlengtede barn! Andrea veide 1700g, mens Benjamin var litt større med sine 2580g.Jeg fødte på vanlig måte, og det hele var over på noen få timer, en ubeskrivelig opplevelse! Andrea lå på nyfødtavdelingen på riksen i en uke, og en uke på Ahus.De to neste ukene var vi hjemme, og ble fulgt opp av et team fra Ahus.

Nå er de snart 6 uker, og tiden har gått så utrolig fort! Vi storkoser oss, og nyter hvert minutt!

Torunn

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...