Gå til innhold

Til 2 gangs gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurte på når dere fikk mage med nummer 2 jeg? Da tenker jeg ikke på oppblåst mage altså...he he... Bare lurer på når jeg kan vente meg å få kul på magen. Er fra før ganske flat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kommer fort og gæli... er det kort tid siden du fikk nr 1 må du regne med at magen kommer ganske fort!

 

Hadde nesten ikke mage på nr 1, men nr 2 var bare PANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare snart 1 år siden jeg fikk forrige, å nå er jeg 4 uker på vei... Så jeg kan regne med at magen kommer fort å gæli ja...he he... Når fikk du mage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte for 20 måneder siden og er i 11.uke nå med nummer to. Det viser ganske godt på magen.

Fikk mage tidlig med førstemann også, men ikke fullt så tidlig som nå.

Har normalt en slank figur, men nå har magen altså begynt å strutte allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei med 2 mann. Og kjenner at magen allerede har begynt å komme. Har lite mage fra før. Føler at alle kan se at jeg er gravid (eller de som kjenner meg iallefall). Foreløpig prøver jeg å skjule den litt med vide t-skjorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er 18 mnd. siden jeg fødte og er nå i uke 11 med nr.2

Og magen er der.. har begynt å bli vanskelig å skjule den=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 5 uker men sliter med at jeg ser gravid ut.. dette er min nr to og jegg ble aldri kvitt hele magen... hva gjør man når man ikke vil fortelle det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca.7 uker på vei nå,og jeg føler selv at magen har begynt å vise,men mann min bare fnyser av d..er ikke mer enn 8 mnd siden jeg fikk første så har ikke rukket å trene vekk alt d overflødige:)med første mann så viste vel ikke magen noe særlig godt før i uke 18,og vil jo tru at den kommer fortere med nr2.

til lillejentami,viss d viser godt å du ikke vil fortelle det enda så ta på en litt stor/vid genser..bruk rett og slett klær som er en str større en d du bruker til vanlig:)det gjorde jeg med første i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 uker på vei, og har vel ikke akkurat fått noe særlig mage enda. Men merker selv at jeg har bittelitt mer mage enn for noen uker siden. Men tror jeg er den eneste som ser noe forskjell hehe. Det er ca 16 mnd siden jeg fødte sist. Gleder meg til magen kommer jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette forskjellig som alt annet? Min gutt er 10 mån og jeg er nå 12-13 uker på vei med nr 2. Har ikke tegn til mage eller vektoppgang og slik var det med første også. Er høy og tynn.

 

Men regner med å bli litt større en forrige gang, muskulaturen er jo allerede litt forslappet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 9+2 og synes det begynner å blit litt vanskelig å skjule det. Tror ikke kolleger har funnet det ut ennå, men vet jo aldri... Spørs om jeg kan vente 3 uker til med å fortelle som jeg hadde tenkt. Må velge klærne med omhu om dagen. Jeg er også ganske så flat i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her spratt kula ut for ca 2.uker siden, er 12 uker. Da begynnte folk å bemerke det, nesten flaut å få mage så tidlig. Men den forsvinner ikke så mye når jeg prøver å holde den inn heller. Min førstemann er 5 år og fikk tidlig mage da også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min soenn er 14 mnd, og jeg er i uke 10. MIn mage er begynt aa bli litt synlig, i allefall for meg selv. Har ikke noe saerlig mage til vanlig (normalt slank). Morsomt aa hoere om dere andre i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss... 6mnd siden jeg fikk lillegutt, er i uke 7 nå. har den vomma somplutselig spratt ut! jøss... trodde jeg bare var blitt tjukk jeg :P spørs om jeg klarer å holde dette skjult lenge da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jente på snart 2 år og er snart 11 uker på vei. Synes selv at magen synes bittelitt, men kan hende det er bare meg som ser det. Er ganske slank til vanlig.

Men tror nok den spretter fram snart, og da blir det vanskelig å holde det hemmelig lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får litt angst eg no... Eg som har tenkt å skjula da så lenge som mulig... :( no e eg 8+5 og eg ser mage allerede, men eg har mage fra før av og... Eg bur heima hos mine foreldre og holde på og flytta... Ska flytta i løpet av dei neste vekene... Hadde liksom håpt på at ingen sku oppdaga da og eg sku flytta og framdeles holda da hemmelig... Veit det e litt feil og ikkje sei det, men dei komme ikkje til å vera glad for dette... Og eg vil heller fokusera på at eg kan klara detta enn at dei ska ta fra meg sjølvtillit og rakka meg ner med at detta går ikkje... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...