Gå til innhold

Spør her også siden dere kanskje har det friskt i minne (fra Din baby): Gir graviditetstestene fra Quick Respons en rosa strek etter den har ligget en stund?


Gemini77

Anbefalte innlegg

Tok en graviditetestest i går da vi har praktisert "hoppe av i svingen" disse mnd, men mannen ble litt ivrig denne mnd. :-) Jeg hadde da også EL smerter. Jeg skal ha mensen en av disse dagene, men tok en test i går da jeg går på en del sterke medisiner man IKKE skal ta mens man er gravid. Men testen var negativ da jeg tisset på den (sjekket den i 1min) og kastet den i søplen. Gikk i dusjen og da jeg sto og sminket meg kom lillegutt inn på badet og dro testen opp av søplebøtten. Jeg tok den fra han og da så jeg det var en veldig svar strek der - men det var rosa farge i streken. Men dette var jo da 30 min etter at jeg tok testen. Tenkte jeg skulle vente noen dager med å ta en ny test, men er nå redd for å ta piller i disse dagene, og jeg har en del smerter (bechterew). Noen som har erfart at disse testene gir en strek etter en stund og at de ikke har vært gravide?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den kan vere positiv viss du kun såg på den i 1 min så kastet den... min tok 3-4 min før den ble positiv.. å den ble veldig svak rosa. trur er den negativ så er den negativ når det har godt en halv time også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ligger testene en stund trekkes vesken litt inn i den 2 streken og, og den blir svak.. er derfor det står på alle g-tester at res må IKKE leses av etter 10min!

 

Ta en ny test du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde og det samme en gang. sjekket den så lenge den skal sjekkes, og så hev jeg den. men av enellerannen grunn (trur jeg skulle ut me søpla) så jeg den igjen senere, og da var den positiv. så dette er nok noe som kan skje, uten at det betyr at du er gravid.. men ta en test til for å være sikker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...