Gå til innhold

God og rimelig spiseplass ved Lillehammer/Hafjell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse å velge i.

- Øyer Gjestegård, forholdvis vanlig "kafeteria".

- I Lilleputthammer er det både kafé og vaffelutsalg, Kaféen aner jeg ikke noe om, vaffelutsalget var utrolig tregt og dyrt, men godt.

- Navet i Øyer, bare videre forbi Lilleputthammer mot Hafjell, så på høyre side, serverer tradisjonskost. Aner ikke om de har åpent på vanlig dagtid.

- I Hafjell er det sikkert også noe.

- Over på andre sida, på Hunderfoss-park-sida anbefaler jeg Lysaker Gjestgiveri på Vegmuseet. Gammel, stilig bygning og god mat.

- Litt lenger bort har du Fossekroa, vet ikke hvordan det er der nå, veldig lenge siden jeg har vært der. Var utrolig populært for en del år siden.

Ellers er det jo en god del kaféer, restauranter og spisesteder på Lillehammer, og det er jo ikke lange biten fra Øyer og til "by'n".

Håper du finner noe du liker!

På lillehammer anbefales La Piccolo Italia. Veldig god mat i en rimelig prisklasse og mega porsjoner. Mat for alle: pasta, pizza, tyrkisk mat, biff you name it og gode barnemenyer

- I hafjell vil jeg anbefale Låven pizza eller noe sånt (rett overfor Øyer Gjestegård og Quality Hafjell)

- PÅ Hunderfossen siden vil jeg anbefale Fossekroa inne på Quality HOtel & Resort Hunderfossen. Har a la carte og buffet hver kveld fra 16 - 22. God mat!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...