Gå til innhold

Ang arbeid...Vikariat...


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Hei.=o)

 

Nå er jeg så dritt lei (selvom jeg har jobbet i en mnd) jobben jeg er på...Ikke pokker om jeg vil forsette sånn, så da er jeg igjen på jakt etter nytt sted å jobbe. Jobber i skift. En uke fra klokka 7/9 til halv 3/halv 5. og andre uka fra kvart på et til kvart over åtte. Nå blir senteret fornyet åpning så da blir arbeids tiden lengere..til kvart over 9. Får jo ikke noen form for lek eller kos med gutten jeg har fra før..Frustrerende...=o/

 

Tenker da på barnehage...Synes barn er så morsomme og artige å ha med å gjøre...

 

Så da lurer jeg på om det er noen her som jobber i vikariater. Noen? Er det sånn da at når man regner ut fødselspenger at de regner ut de 6 beste? så lenge jeg har vært i arbeid 6 av de 10 mnd så spiller det ikke noen rolle hvor mange jobber man er i så lenge det er sammenhengende...Eller?

 

Noen som vet???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke svare deg på alt. Jeg jobber i kommunen å går litt over 50% vikariat. Fikk høre på jobben at jeg får penger utifra det beløpet jeg får i fastlønn da..altså ut ifra den % jeg går... er jammen ikke mye..men litt! Kommer vel litt ann på hvor du jobber om det er kommunalt eller ikke. Men gå inn på Nav.no og se..står litt der.

 

Fikk ivertfall høre at de ikke regner ut de 6 beste hos meg..men utifra %..mer vet jeg ikke desverre...er nok noen andre som har litt mer peiling enn jeg. Er nok litt individuelt fra arbeidsplass også..jeg har ikke sagt ifra til sjefen enda, så får jo se hva han sier anngående pengene og om han har noen lure råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. ja da så... Man hører jo så mye rart om dette så...

 

Nei, får bare holde ut de 6mnd jeg har igjen...

 

Tusen takk for svar da=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig opp og ned...vet du noe om engangsstønad? får man det selv om man er i arbeid eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsstødnaden får du bare når du ikke har jobbet deg til retten av fødselspenger eller er arbeidsledig/student.. tror jeg det var...

 

Blir jo veldig uaktuelt for min del...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...