Gå til innhold

Når var dere hos legen første gangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og trodde d var når man var ca 8, for d var d for 3,5 år siden. jeg ringte da jeg fant d ut, men fikk beskjed om at d ikke var no vits å komme før jeg var 12-16 uker... jeg skal når jeg er 14..leeenge å vente. Vet ikke om d kan ha noe me at d er 2. gang for meg..!??

Annonse

Jeg har ikke time før jeg er 12+4 på vei. Jeg synes egentlig det er veldig sent.. Har jo lyst til å begynne å spre nyhetem snart, men kunne tenke meg å være hos lege først for å forsikre meg om at alt er som det skal osv.. Men etter jeg har lest en del på pratesidene her har jeg skjønt at det tydeligvis ikke er uvanlig å ha første time så sent.. Så kanskje jeg bare skal slappe av..

Var hos legen i uke 8+4, fikk beskjed om at det var tidlig og at jeg skulle komme tilbake i min uke 11 for å ta div. prøver. Brenner av lyst til å fortelle nyheten til venner, men vil vente til jeg har vært hos legen først.... Spennende å oppleve hva som skjer med kroppen for første gang i mitt liv....;)

Jg var på ultralyd og hos lege i uke 7 og skal på ny ultralyd i uke10 og til lege i uke11. Jeg tror det kommer litt ann på historien din. Vi har prøvd i 4 år og mistet 2 ganger har gått på hormoner og tatt alle prøver. Hadde gitt opp og bestemte oss for å berynne med adopsjon etter ferien men vips så gikk det. Er det ditt første graviditet er det uke 11-12 som er normalt for første lege sjekk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...