Gå til innhold

Når var dere hos legen første gangen?

nr.4 på vei

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal ringe å bestille meg en time se;) er 6+4, men kan vel vente litt til egentlig. Er det ikke vanlig å begynne der rundt uke 9 da, hvis alt virker normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!! Bare å ringe!! de setter opp time når det passer deg og legen, ca uke 8-10. jeg var hos legen 1. gang da jeg var 8+3:) men ringte den dagen jeg fant det ut(4+1)

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og trodde d var når man var ca 8, for d var d for 3,5 år siden. jeg ringte da jeg fant d ut, men fikk beskjed om at d ikke var no vits å komme før jeg var 12-16 uker... jeg skal når jeg er 14..leeenge å vente. Vet ikke om d kan ha noe me at d er 2. gang for meg..!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte fastlege når jeg var 5+3, fikk da time i uke 12. Flere av mine venninner i Bergensområdet var hos legen for første gang på samme tidspunkt som meg... men det varierer fra legekontor til legekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg var der når jeg var ca 5 uker. også skal jeg til jordmor til onsdag og da er jeg ferdig med uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke time før jeg er 12+4 på vei. Jeg synes egentlig det er veldig sent.. Har jo lyst til å begynne å spre nyhetem snart, men kunne tenke meg å være hos lege først for å forsikre meg om at alt er som det skal osv.. Men etter jeg har lest en del på pratesidene her har jeg skjønt at det tydeligvis ikke er uvanlig å ha første time så sent.. Så kanskje jeg bare skal slappe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i uke 8+4, fikk beskjed om at det var tidlig og at jeg skulle komme tilbake i min uke 11 for å ta div. prøver. Brenner av lyst til å fortelle nyheten til venner, men vil vente til jeg har vært hos legen først.... Spennende å oppleve hva som skjer med kroppen for første gang i mitt liv....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg var på ultralyd og hos lege i uke 7 og skal på ny ultralyd i uke10 og til lege i uke11. Jeg tror det kommer litt ann på historien din. Vi har prøvd i 4 år og mistet 2 ganger har gått på hormoner og tatt alle prøver. Hadde gitt opp og bestemte oss for å berynne med adopsjon etter ferien men vips så gikk det. Er det ditt første graviditet er det uke 11-12 som er normalt for første lege sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...