Nikitta Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei! Jeg vil bare minne dere på BIM treff 14. august som vil finne sted på Egon (Byporten). Jeg vil gjerne at de som skal komme bekrefter det en gang til, slik at jeg vet sånn ca hvor mange som kommer. Noen av dere har vært litt usikre på om dere kan den dagen.
Linda-Li Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hej!Jag undrar om det er många som kommer på BIM treffen den 14 augusti?funderar på att komma!Har termin 3 januari :-) hilsen Linda
Nikitta Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Hei Linda-Li! Her er lista over de som har sagt at de ønsker å komme, men det er noen som har sagt at de er usikker på om de kan den dagen. Uansett så vil jeg være der så får vi se hvor mange som dukker opp, jeg har ihvertfall bestilt bordplass. Du er velkommen! Nikitta hiboso Rosalille frk Nilsen snurkelurke (kanskje?) Karolini Knerten Maddy kløver Sannali Margaritter Dessa Svan81 tummy toddler moony groma80
Nikitta Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Da har jeg bestilt bordplass, så det er bare å møte opp. Gleder meg!
Karolini Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Heia! Ja kommer jeg og. Gleder meg masse og håper på å stifte nye bekjentskaper:-) Men er bordet reservert på noe navn? slik at vi vet hvor vi skal sitte, siden ingen kjenner hverandre...
Nikitta Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Det er bra du spurte, Karolini ) Jeg har bestilt bord på Aija BIM treff januarklubben. Tror det blir et bra treff, håper bare at det er flest mulig som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå