Gå til innhold

Minner om BIM treff for januarmammaer!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil bare minne dere på BIM treff 14. august som vil finne sted på Egon (Byporten). Jeg vil gjerne at de som skal komme bekrefter det en gang til, slik at jeg vet sånn ca hvor mange som kommer. Noen av dere har vært litt usikre på om dere kan den dagen.

Fortsetter under...

Hei lillevicky! Så artig å få vite kjønn! Vi skal på UL så sent som 20. august, og da får vi forhåpentligvis vite kjønnet. Jeg har termin 12. januar. Det er treff på tirsdag 14. august kl. 18:00 på Egon på Byporten. Skal du være med?

Annonse

Annonse

Hei. Jeg kommer også! Hvis det er noen som vil være med selv om de ikke er mellom 25 og 30, så er vel det bare hyggelig også (syns ihvertfall jeg :-) (?))). Har god erfaring med at det er gøy å treffe folk med forskjellig alder i sånn sammenhenger. :-) Men det var et greit utgangspunkt, da det virker som vi blir ganske mange...Vi sees!

Hei Moony! Vi var 7 stykker og hadde det hyggelig. Vi har tenkt å treffes igjen, og neste gang blir i september. Du er velkommen til å bli med da. Når det gjelder magestørrelsen, så var det nok forskjellige størrelser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...