tikktakk Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei. Var å skulle kjøpe Den Sorte Dame til min sønn i helgen. De var utsolgt, og fortalte meg at de ikke kom til å ta den inn igjen pga mye returer forde det var så dårlig kvalitet. noen som kan bekrefte - avkrefte dette? Da kjøpter jeg en annen båt !!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Vi har den. Og synes det er kjempe bra kvalitet Noe har gått i stykker, små deler har knekt. Lyktene på båten ol. Men når guttungen setter seg oppå båten og kaster fotball på den og i tilleg dytter den ned fra salong bordet, så synes jeg den holder helt supert. Guttungen her er kjempe fornøyd i hvertfall
Måsa so skit på ferjo Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Syns ikke det er dårlig kvalitet på den nei. Men det kommer jo an på hva du forventer..... Lyktene knekker lett, planken er knekt fordi lillesøster skulle prøve å stå på den, det meste av innholdet i skattekista er blitt støvsugermat osv.... Men bevares....resten av skuta er like hel etter ett år, så jeg syns den er bra.
~sjiraff~ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Naboen vår syntes det var elendig kvalitet på den. De har diverse sjørøverbåter i tillegg til sabeltann båten og de billige utgavene har visst vært mye mer solid enn sabeltann sin, så vi har valgt å styre unna. Her blir det nok heller en playmo båt e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå