Gå til innhold

jeg har nettopp funnet det ut!

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg tok tester i helgen alle var positive! har merket det i noen uker at ting ikke er som normalt! jeg sitter nå å venter på å ringe legen! jeg vet kanskje det er litt tidlig for i følge terminberegninga så er jeg fire uker på vei! men jeg føler meg ikke helt i slaget så jeg vil til legen! samt at jeg har en ganske så stressende og krevende jobb så jeg vil være sikker på at ting er som det skal før jeg begynner å jobbe igjen!!! er det feil av meg å tenke slik?? jeg er ganske nervøs for jeg er redd jeg kan miste hvis jeg begynner å jobbe nå!! samt at jeg har en 1 1/2 times reisevei til jobb hver dag...

jeg er svimmel, ømme bryster,betydelig mer utflod, føler at det trykker litt der nede, som en veldig mild menssmerte. er litt kvalm, ømme ledd og muskler.

Fortsetter under...

Dette er helt normalt...følte det på samme måte når jeg også var 4 uker på vei...kunne ikke gjøre noe fysisk arbeid uten at jeg følte at jeg hadde vært på trening dagen før og ble skikkelig stiv og støl...de ømme brystene kom ikke før et par uker senere med meg, men allerede da jeg var 3+2 på vei, så hadde jeg svimmelhet, trøtthet, utflod, trykket nedentil, kvalme, menssmerter og ømme ledd og muskler... :) det blir sikkert bedre... :)

Jeg tok test i dag og den var positiv!!!!!!har kjent meg rar hele uka og ante at det var noe på gang. Ekkel i magan, og sliten hele tiden...:) Hadde MA i mai så er overlykkelig for at det ble så tidlig igjen!!!!!forrige gang hadde jeg ekstremt ømme pupper så det kommer vel nå også...kribler i magen men det er nok bare meg som er lykkelig:) Man skal ikke tenke så mye på jobbing i forhold til om du mister. Hvis alt er som det skal så sitter egget uansett om man trener eller jobber. Man må bare ta seg tid til pauser og å lytte til kroppen om når man skal ta det med ro. kroppen er fantastisk slik. Har som sagt mistet nå nylig og gjorde alt "rett"...lev som normalt, vær sunn og lytt til kroppen:)

• 2 uker senere...

Det er helt normalt å ha det ubehagelig mens kroppen omstiller seg, det er en heftig prosess som er startet. Gratulerer :-)

Du trenger ikke legetime for graviditeten enda, om du ikke tror at du har en betydningsfull sykdom i tillegg. Man spontanaborterer heller ikke av å kjøre bil eller ha en vanlig jobb. Dette går fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...