Gå til innhold

MANDAGSKLUBBEN!!! På tide å hoppe på vekta ;)


så var vi 4

Anbefalte innlegg

JIPPI, Vekta viser 2,1 kg mindre enn for en uke siden, og det enda til jeg har spist for mye karboer noen dager :D

 

Er alt ok hos dere andre? Greit å holde seg til kuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeel, starta på 78 kg, i dag er jeg 74,5kg =) 3,5 kg på en uke.

Egentlig greit å holde seg til kuren, men i går ble fristelsen litt sto på ettermiddagskaffe, spiste to kjekser..

Men, det er vel i uke to vi begynner å ta ordentlig av.. hehe.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert. Neste mandag er du kanskje på 60 og noe ;)

 

Jeg klarte heldigvis å holde meg i går når moren min serverte pizza, men det lukta veeeeldig godt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiaiai tok en dobbeltsjekk på vekta og den viser 2,6 kg mindre enn for ei uka siden :D Ser ut som jeg trenger noen timer på å våkne før jeg veier meg hihi. Det er faktisk mer enn jeg har klart å gå ned på 5 uker i klubben "litt lettere" på dagbladet sine sider. WOW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUUUUUUUU!

Jeg har gått ned 2,5kg :):):):) Er storfornøyd jeg...

Trodde ikke jeg skulle ha gått ned noe særlig.. (er vel mest vann kanskje...) Men jeg måtte veie meg 2 ganger for å se om det var riktig..

Krysser fingrene for at det går like bra denne uka her :)

 

Uka har gått ganske greit.. Starta mandag og var skikkelig sulten og en forferdelig huepine.. Resten av uka har jeg vært mett.. spist for jeg må liksom. Drikker mye vann og tisser veldig mye..

 

Hadde veldig lyst på sjokolade i helga.. men klarte å holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 82 kg

Idag: 80,2 kg (-1,8)

 

Men jeg har ikke vært flink nok denne uka. Hatt mer karbo enn det jeg skal. Fortsatt litt i feriemodus ;o) MEN! Har gått ned mer enn målet, som er 0,75 kg pr uke, så joda jeg er kjempefornøyd! Håper at neste uke er jeg på 70-tallet :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Jeg har ikke vært med her før men nå skal jeg være med! :) jeg fødte for 4 uker siden i går og veide på det meste 94 kilo!!!

Forje søndag gikk jeg på vekten og da var det 81.1!

i dag er jeg opp på 83.4! :(

 

 

var på 72 KG da jeg ble gravid!

 

håper på å ha gått ned til neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke hatt lyst på sjokolade i det hele tatt, ikke potetgull heller.. Men kjeks derimot.. huff..

Ser at vi alle har gått ned, dette tyder jo veldig bra.. =) Hurra for ketolysekuren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan noen fortelle meg om denne Ketolysekuren, høres jo veldig bra

ut mange bra resultater ser jeg.:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lavkarbo kur, mer om den står inne på www.ketolyse.no og www.lavkarbo.no

 

Jeg er personlig veldig fornøyd med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du? Jeg vil gå på kuren men ammer,så må vente. Prøvde kuren tidligere når lilletulla var tre mnd. Jeg raste ned i vekt,men babyen min fikk eksem! Da jeg slutta med kuren forsvant eksemen... Tror dere det kan ha en sammenheng? Har så lysst å hive meg på dietten igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...