Gå til innhold

SA uten blødning? Help, anyone..


tictac_83

Anbefalte innlegg

I går og i natt/dag har jeg ikke kjent snurten av et eneste av de få symptomene jeg har. Har hatt veldig vondt i magen (menssmerter) og hatt ømme bryster. Kan symptomer avta så raskt? Kan jeg ha hatt en SA uten blødning, hvis det går ann? Har sjekket titt og ofte når jeg har vært på do, men ikke en eneste bloddråpe så langt..

 

Skal være 5+3 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å nevne at jeg, natt til søndag, hadde noen helt vanvittige kramper i magen, verre enn jeg har hatt tidligere. Lå bare å vrei meg i smerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene forsvinner gradvis, ikkje sånn poff... Va det dei sa til meg når eg hadde mistanke/bekymringer. Men alt gikk bra her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en SA så skal du blø.. Men en MA kan forsteret dø uten å merke det, men jeg tror faktisk man må merke det på noe. Blør du ikke så er det nok helt i orden. Du burdte bestille en tidlig UL for å være sikker. Veldig slitsomt å være bekymret. Jeg mistet selv første gang, og er ikke no moro. Jeg fikk sinnsyke smerter og blødde som en foss, så jeg var liksom ikke i tvil på hva som skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men en MA kan forsteret dø uten å merke det, men jeg tror faktisk man må merke det på noe. "

 

Vil bare si nei til dette: Man merker ikke MA, annet enn at symptomene på grav. forsvinner. Jeg fikk sjokk når jeg forsto at jeg hadde hatt en MA, for jeg trodde alt var i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merkte MA etter 4 uker når jeg begynnte å blør. Var på UL i uke 11+4 og fant ut at fosteret var død siden uke 7. Merkte jeg noe? JA! jeg hadde ingen symptomer siden uke 8. niks, null...:-(

Jeg vil ambefalle deg å gå til legen å spør ham om å skjekke det!

Bedre enn å være bekymmret :-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si att symtomer kommer og går, og mens smerter kramper er helt vanlig, det har jeg ennå og er i uke 520!!

har heller ikke hatt noen spess andre symtomer, de ømme brystene kom og gikk, noe de gjør ennå:):)

men ring legen du så får du en sjekk:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og bar elegge til att en ma merker du ikke, jeg hadde det og de merket de i uke 9 etter en blødning..

jeg hadde også da lite symtomer så da var det jo ikke noe å mereke det på..fosteret hadde vært dødt siden uke 5..

 

det jeg vil si er att smerter ikke alltid er en dorlig ting, det er sånn jeg denne gangen har vist att det har vært liv der inne:):)

jeg ble bekymret vist jeg ikke hadde de vanlige mens smerter:)

vet det høres rart ut men:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke være hysterisk heller! Men de smertene jeg hadde den kvelden var grusomme. Menssmertene jeg har nå x 10! Kramper liksom..

 

Har vondt i bekkenet nå, de menslignende smertene er tilbake.

Venter noen dager før jeg går til legen. Men kan de se noe på UL nå, alikevel? Er bare 5+3.

OG, ringer jeg legen min for UL, eller sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 5+3 så tror jeg du stort sett bare kan se fostersekken og en liten prikk. Jeg hadde en SA i uke 7, men hadde ikke spesielt vondt. Jeg har lest at mange skriver her inne at om man blør men ikke har smerter så er det vanligvis ikke farlig. Det stemte ikke for meg, i hvertfall. Jeg hadde stort sett bare murringer etter at jeg begynte å blø. Jeg håper legen din finner ut at alt er i orden med deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli hennvist av legen din for og få en ul:)

 

men ja det er helt forjævlige (sorry ord bruken)

vondt!!

men det er livmora som styrer og ordner, og utvider seg.. kroppen gjør seg klar til en liten hybelboer:):)

 

men ring legen din og få en time så hennviser han deg vist det ikke blir bedre:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...