Gå til innhold

AwholeNewWorld og L.N.B er dere her ennå?

noralill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datt liksom litt ut av denne debatten - er komet til uke 30 jeg nå. Hvordan går det med dere?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er her, uten noe "action" i magen, gitt...

Litt stresset, skal på jobb om 20 min og reiser på ferie i 10 dager imorgen! Kan vi ikke fortsette å skirve her når jeg her tilbake?

Uke 30?? Oj, oj! Det går jo fort, jo!

Kosmos!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei.

Her er jeg - hatt en fin ferie?

Idag har jeg vært på UL og sjekket vekt. Siden jeg er noe overvektig selv skal man inn på ul i uke 32 for å sjekke barnet. Men han var heldigvis ikke noe unormalt stor...

Hvordan går det med deg da? Litt tidlig kanskje å si om ferien bringer babylykke til deg...?

Jeg stråler på sett og vis av gravid lykke om dagen, men samtidig klarer jeg ikke helt å slappe av, skal det virkelig gå bra denne gangen? Har jo en prinsesse fra før, men mistet jo 3 etter henne.

Jeg blir jevnlig testet for streptokokkene, og har fått det påvist så jeg er nå igang med den 4. antibiotika kuren hittil. Er mange tanker i hodet, men prøver å holde motet oppe!

Skrevet

Så koselig å høre fra :=) lenge siden sist!

Hvor langt er du på vei nå da? Du er heldig :=) Jeg missunner deg...

Det ble nok ikke noe feriebarn på oss gitt... Men, men! Flere sjanser i sikte! sier jeg som er den evige opptimisten :=)

Blir et kort innlegg, er på vei inn i Drømmeland, har nettopp kommet hjem fra trening og er stup trøtt!

Skriver mer snart!

Skrevet

Hei hei.

Er her enda jeg, men har ikke vært så mye inne på denne debatten i det siste.

Herifra er det ikke så mye nytt og fortelle, har en helt koko syklus etter SA, men håper at dette snart bedrer seg, har fått legetime den 3. okt for og snakke med legen, og høre om det er noe vi kan gjøre for og få en normal syklus, for jeg ble gravid med en gang jeg hadde normal syklus etter p-pille slutt. ( driver og vurderer akupunktur, noen av dere som har harr erfaring med det??

Så fint og høre at alt har gått bra med deg denne gangen da Noralill, gleder meg til og høre fortsettelsen:)

Håper alt går bra for deg også AwholeNewWorld, og at du snart har en spire i magen din:)

Skrevet

Hei på dere igjen!

Håper det snart blir noe :=) På oss begge!

Akupunktur har jeg ingen erfaring med, gitt. Er redd for sprøyter... Hehe! Men det er kanskje ikke så dumt? Aner ikke, jeg :=)

Er positiv til det meste, jeg, så lenge det ikke gjør vondt!

Ha en fin søndag, jenter!

Jeg skal i bursdag til min yngste nevø idag,jeg! det blir koselig!

Kosmos!

Skrevet

Hei dere.

Joda her sitter jeg har 36 dager igjen idag søndag til UL terminen - mensen sier 9 dager kortere...

hhv 13 og 22 oktober.

På torsdag endte jeg på sykehuset med skikkelig gangsperre og vondt - ringte dit først for jeg visste jo ikke helt hva jeg skal tro - de ba meg komme og siden jeg var på byen var det jo ikke lange veien. JM fortalte at det sikkert bare var smerter fra bekkenbåndene som strakk seg, men jeg mente det var noe annet. Joda, de koblet meg til registrering og ganske riktig - jeg har rier - men de påvrker ikke livmorhalsen så skikkelig stas er det jo ikke. Jeg ble sendt hjem igjen med beskjed om hyppigere kontroller og at det var mulig at det var sånn jeg skal ha det fram til termin... Artig - NOT...

Jeg har ikke noe erfaring med problemer med selve det å bli gravid, så ikke mange gode råd - vårt problem har jo vært å holde på det, men det er jo streptokokkene sin skyld da...

Men jeg er tante til en herlig liten gutt som er laget i prøverør;-)

Positive tanker til dere begge.

Skrevet

Så spennende da Noralill, du må holde oss oppdatert og si i fra når du har fått det lille nurket ditt.. ( Er litt misunnlig ja) Har det litt i bakhodet at egnetlig så skulle jeg hatt termin på søndag, så kanskje jeg allederde hadde blitt mamma hvis ting ikke hadde gått galt:( Må bare håpe at det går bedre neste gang... Akkurat nå gidder jeg ikke og stresse med det før jeg har vært hos legen den 3. oktober, så får vi se da.

Jeg skal også bli tante til tvillinger da, og det gleder jeg meg enormt til, blir mine første tante barn:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei..

Her kommer en liten oppdatering fra meg.

Har nå vært hos legen, og skal bli sendt videre til sykehuset for og prøve og få orden på syklusen min, så nå føler jeg at det endelig skjer noe...

Håper alt er bra med dere også...

Klem:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg mer og juble for, trengte ikke og begynne med utredning, for tok en test i går, og den viste positivt, så jeg er endelig gravid igjen.... Får bare håpe at spiren nå klorer seg fast og blir i magen til den er klar til og komme ut.....

Skrevet

Hvordan går det forresten med dere nå??

Skrevet

Gratulerer så mye med ny spire L.N.B! Dette var godt å høre selv om jeg ikke har skrevet noe med deg! Alltid hyggelig når man ser noen som "sliter" bli gravid.

Masse lykke til fra

Skrevet

Tusen takk for det, er alltid veldig koselig med gratulasjoner:)

Håper alt går bra for deg også:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg har ikke vært innom her på en stund.....

Hvor langt er du på vei da?

Veldig hyggelig!

Kosmos!

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er i dag 12 uker på vei:) JIPPI:):) Så da får jeg håpe det går bra denne gangen:)

Hvordan går det med deg da??

Skrevet

SÅ koselig!!!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!

Vi har bestemt å vente litt. Det er mye annet spennende som skjer i livene våre, så vi har valgt å vente :=)

Derfor er jeg ikke her inne like mye som før, men jeg må jo følge med på hvordan det går med dere :;)

Ha en god jul og lykke til med magen!

Til vi snakkes igjen :)

Skrevet

ja, er greit og vente når man har mye annet som skjer i livet.

Vi skulle egentlig på utredning fordi vi ikke ble gravide vi, hadde fått time på gyn avd og alt, men klarte det fint selv gitt:)

Ønsker deg en riktig god jul, og ett godt nyttår:)

Så snakkes vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...