Gå til innhold

Jeg er veeeldig usikker

Anbefalte innlegg

Har oppdaget at jeg er gravd igjen, til tross for at jeg har en liten som er født i 2006. Er veldig usikker og følelsene mine endrer seg hvert minutt på dagen føles det som, med tanke på om jeg vil beholde eller ikke. Føler meg utrolig sliten og uopplagt hele tiden, vil bare sove og ikke delta i noe. Jeg er vel d man kan kalle skikkelig deppa. Bekymrer meg for hvordan fremtiden kommer til å bli med 2 små i tillegg til de som allerede er stor. Det værste er at dette er så selvforskyldt som d bare går an å bli, likevel er veien for å fjerne det lang å gå. Har vært på ultralyd og sett et lite hjerte som ligger å slår der inne....menjeg klarer ikke å glede meg over det......Er bare trist.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10010526-jeg-er-veeeldig-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette er nok helt sikkert en kinkig situasjon for deg, men det er viktig at du ikke tar en avgjørelse i ren depresjon/fortvilelse, den kan jo bli tung å leve med resten av livet...

De fleste svangerskap er vel selvforskyldte (med unntak av voldtekter ol), da man vet hva som skal til ;)

Tror det er viktig at du tenker nøye igjennom dette, og at du skulle ha pratet med noen om det, for ofte hjelper det å få satt ord på tankene sine.

Jeg har selv to barn med et drøyt års mellomrom, og har aldri angret på det. Selvfølgelig var det en hektisk periode da de var helt små, og det ble ikke bedre at de var mye syke begge to, men ting gikk seg til og når minstemann var drøye året gammel ble de kjempegode lekekamerater og har vært det siden. Husk: søsken som er så tette i alder har jo alltid en lekekamerat i nærheten :)

Du sier du har flere barn også, hvor gamle er de, kansje de kan hjelpe til med den lille du har og den nye babyen? Og forhåpentligvis har du vel noen nære voksne rundt deg som også kan tre hjelpende til når det måtte trenges. Hva med barnas far; hva sier han om denne situasjonen?

Ønsker deg all mulig lykke til, og håper at du finner styrken i deg selv til å ta den avgjørelsen som er til beste for deg og din familie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...