Gå til innhold

Noen som har tatt ks på Bærum sykehus her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ks på Bærum for 6 uker siden. Hadde også først en samtale med jordmor før en ny samtale med lege noen dager senere. Der fortalte jeg nok en gang om hvorfor jeg ønsket ks. Legen fortalte om inngrepet, hvilke komplikasjoner som kunne oppstå, både for meg og barnet(tror de er forpliktet til å opplyse om dette), ble spurt på nytt om det var virkelig ks jeg ønsket og fikk dato:-) Ble tatt veldig godt imot på sykehuset av alle jeg møtte. Selve inngrepet var en veldig positiv opplevelse både for meg og samboer, bare hyggelige folk og en god stemning mens det pågikk. Var våken hele tiden og fikk se prinsen min med en gang han var ute. Lå tre timer på oppvåkningen og fikk ha prinsen der så snart han var stelt. Hadde flaks og fikk ligge alene på rommet så samboer kunne være sammen med meg mestparten av tiden. Var så fin form at jeg kunne reise hjem etter to dager. Ser tilbake på fødselen som bare positiv. Håper du får en like fin opplevelse som jeg. Lykke til:-)

Jeg fikk ikke være med å finne dato for ks, spilte egentlig ikke så stor rolle for meg(var bare så utrolig lettet over at ks ble innvilget). Hadde ks 6 dager før termin, litt tett opptil termin så det var noen nervøse dager fram til den store dagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...