Gå til innhold

Kommende storesøster heter Tilde Emilie..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker bare Tilde til vanlig..

Har tenkt litt på Kajsa Eline, men vet liksom ikke helt..

Problemet vårt er at vi ikke er så veldig gode på guttenavn, liksom..

Jeg liker som sagt Heine.. og Mattis..

Hadde det vært opp til meg, kunne en evt. gutt gjerne het Tinus, Silas eller noe i den duren.. -men mannen steiler.. hehe

Vi liker tydeligvis forholdsvis korte, ikke "jeg deler navn med tre andre i klassen"-navn.. -også uten R...

Datteren min heter Synne Emilie :) Tror vi har ganske lik smak.

Kajsa Eline er kjempefint.

Tinus og Silas er også veldig fine!! Tinus passer bra med Tilde synes jeg. Pappen kan jo velge navn nr 2?

Hilsen anonym som svarte deg tidligere.

Så moro!!

Jeg har alltid likt Synne, men datra til ei venninne av meg, og to av nabojentene heter Synne, så derfor har det liksom ikke passa her..

Forslag til mellomnavn da? Tror nemlig jeg må ha et veldig "komplett" forslag, som høres bra ut, hvis jeg skal få gjennomslag for noen av de "rare" navna mine :P hehe

Annonse

Bare hyggelig :) Gøy vi har samme navnesmak.

Jeg er vanligvis ikke anonym, men i innlegg der jeg nevner min datters navn er jeg det.

Hva synes du om Ylva? Jeg vurderer det hvis jeg får en jente til en gang. Har du forslag til dobbeltnavn?

Vi bruker Synne Emilie noen ganger, men mest Emilie på jenta vår.

Ellers liker jeg Vetle, Frede, Sindre,

Jenter: Nadine, Sina, Nine, Alisia, Olivia og Josefine.

Syns Ylva er tøft! Jeg tror jeg "automatisk" havner på litt "mykere" navn, men det er kjempefint!

Ylva Matea

Ylva Martine

Ylva Anine

Ylva Eline

-hvis ikke så kan du jo ha både

Ylva Nadine

Ylva Alisia (Jeg kjenner verdens NYDELIGSTE Alicia!!)

Ylva Olivia

Ylva Josefine

Snodig at du nevnte Sina.. Det navnet har jeg hatt som nick alle steder siden ungdomsskolen.. ELSKER det navnet.. Problemet nå er bare at det er så "meg" at jeg ikke kan bruke det på en fremtidig datter.. Heldigvis har jeg ei venninne som har det på førsteplass.. HÅPER de får jente ;o)

Ylva Martine likte jeg :) !!

Ylva Josefine har jeg tenkt litt på. Men kanskje det blir litt tungt hvis vi skal bruke begge til daglig?

Ja, Sina er superfint! Og Sine også.

Har dere kommet noe nærmere hvilket navn dere vil ha?

Annonse

Både Kajsa og Heine er nydelige navn, slike jeg kunne ha valgt selv, men det er ikke like lett å unngå -r i mellomnavn. (Ville vel ha skrevet Kaisa i stedet siden det er lettere internasjonalt). Hva med:

Kajsa Viola

Kajsa Aurora

Kaisa Synnøve

Heine Gabriel

Heine Lionel

Heine Karelius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...