Gå til innhold

noen fra østfold her??

monicada

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... Jeg er fra Indre Østfold og har termin 31 mars. kan jo godt bli april på meg da;) Er 26 år og venter min andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wimsey.... når har du termin da? Indre østfold ja... tør ikke spørre hvor siden du kanskje ikke vil at noen skal vite det enda. Jeg har i hvertfall ikke fortalt det til andre enda. men hvis du vil fortelle hvor du bor så er det bare å komme med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 mars. Blir spennende å se om vi kanskje kjenner hverandre da når det har gått litt tid å vi har fortalt det til de rundt oss. Formen bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikke sant. hvor er du fra da?

jo formen er grei den. litt stikkinger i magen inne i mellom. og trøtt da. men ellers helt greit. du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wimsey

Formen er ok. Opp og ned. veldig mye mensmurringer, og litt kvalm. Men går bra om jeg spiser regelmessig. Sover mye, så syns synd på samboer og sønn. Men nå er snart ferien slutt så må ta meg sammen. Skal klare det så lenge jeg har et eple i lomma eller noe annet å dytte i trynet... hihi

Nåe har du tenkt til å gå ut med at du er gravid da? Hvem er det som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... Er noen flere som vet det her da... men har ikke fortalt det til mamma og pappa... Tenkte jeg liksom skulle vente litt... men nå er jeg så kvalm og uvel, så vet ikke helt hvor lenge til jeg klarer å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...