Gå til innhold

tips mot "nupper" på ullgensere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så GAL av at alle ullgenserne mine nupper!!! Er det noen som vet gode råd mot dette? Jeg har hørt at det skal hjelpe å vaske plagget hver gang etter bruk, men det høres så slitsomt ut. Dessuten må vel det og slite på plagget? Jeg har også hørt at man kan ha en flaske med utvannet tøymykner å spraye på før bruk for å unngå nupper. Noen som vet om dette funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nuppefjerner, men da har jo allerede nuppene oppstått. De små jævlene,..

Skrevet

Er det sånn maskin du mener? Funker det da? Jeg mener... blir det ordentlig fint etterpå? Og: blir det ikke huller om plaggene er tynne?

Skrevet

En sånn maskin ja.har brukt den masse, og det har aldri oppstått "huller" i klærne. Fungerer kjempe fint, brukt den på alt fra uniformen min til penere klær.

Skrevet

Da må jeg kjøpe en slik tror jeg! :) Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Elektro butikker, vet det var en som kom best i test på tv2 eller noe som de har på expert. Men hvis du ikke har det i nærheten finnes de også på Nille.

Skrevet

heh, hvor bor du forresten siden du bruker ull gensere nå?!?!

Skrevet

Jeg kjøpte meg nuppefjerner på elkjøp i vinter som jeg er kjempefornøyd med!

Må bare si at det er viktig at plagget ligger slett når du bruker slike maskiner, ellers kan det faktisk bli hull. Husker jeg laga hull i en kjole med litt sånn skrukke-kant (babydoll-stil) for noen år siden...veeeldig kjedelig! Skulle bare ta fort over den krøllete kanten...det gikk dårlig...

Jeg har forøvrig brukt ulljakke flere kvelder nå, i denne "sommervarmen"... :P

Skrevet

Hehe... Den toppen jeg ergrer meg over nå er faktisk i Akryl.. :P Men det blir jo like nuppete om ikke værre! :(

Skrevet

OBH sin ble best i test, min er kjøpt på OBS...ca 150 kr...ja den funker....

Skrevet

Jeg bruker en vanlig barberhøvel jeg...Barberer bort nuppene med den!Det funker også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...