Gå til innhold

jeg er såååå stolt, kjempestolt!

Anbefalte innlegg

jeg har jo slitt lenge med amminegn, pga skjold... (gammelt nick julie og christian)... men i går,, , så glemte vi skjoldene der vi pyntet dåpslokalet, oh jeg fant IKKE det ekstra skjoldet jeg hadde her hjemme... var fortvilet tok opp frys melk, belaget meg på å gi flaske i natt!.. men.. lillegutten har skjønt det! ennå så fortvilet og stresset jeg ar pga skjodlene i går, så tok han den fortsatt kjempeflate puppen min, og spiste.. og sovnet kjempegodt etterpå. . gikk kjempefint i natt og, knoter litt, men går. og i dag. brukte ksjoldet en gang i dåpsselskapet, men ikke mer!!! jeg er så stolt! det betyr slutten på koking ol av skjold! har de her i tilfelle, men.. går i uten skjold nå....

måtte bare skryte... vi har prøvd å kutte i nesten 3 mnd! og null feil teknikk, merkerjo at han suger, men ikke sår eller noen ting.. . altså, ikke feil sugeteknikk etter 3 mnd med skjold! utrolig...

*happy*

Fortsetter under...

Åhhhh du er så heldig som har blitt kvitt skjoldene. Jeg sliter fortsatt med mine for poden vil ikke ta brystet uten.

Tror det har mye å gjøre med at jeg er usikker og ikke helt tørr å prøve skikkelig å kutte de ut. Husker på første mann så hadde jeg glemt skjoldene og klarte å amme fint uten :-).

Kos dere med amminga uten skjold :-)

det er virkelig fantastisk altså! slippe å måtte leite etter de skjolda som man aldri finer med et skrikende sultent barn på armen, bruke halve natten på å sette de på vaske koke ol... dete r delig å bare kunne t frem puppen og koble til... :)

jeg er ikke sår engang! hadde trudd han sku få feil sugeteknikk, men neida... han er så flink lillegutten så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...