Gå til innhold

Er merkelig å tenke til bake, for nøyaktig 1 år siden...

Anbefalte innlegg

så var jeg innlagt på sykehuset med såkalte "kynnere", kan tenke meg at jeg sovnet på denne tia. Så om nøyaktig 4 timer våknet jeg med svake rier, og ca 4 timer senere var Elin født, kl 06.26.

Tenk at tia virkelig kan gå så fort, enda dette er tredje barnet vårt, så husker man aldri hvor fort tia faktisk går!

Husker di 5 siste dagene før fødselen nesten i detalj, så er rart at det faktisk er et helt år siden.

Så i dag har vi feira 1 års dag og 5 års dag.:o)

Storesøster blir 5 år den 8/8 og Elin 1 år i morgen. så da slo vi det sammen og hadde selskap i dag, Elin spiste litt kake og lurte fælt på hva hun egentlig skulle gjøre med pakkene hun fikk, satt bare og kikket storøyd på dem, å smilte stort da hun fant ut at papirt lagde litt lyd:o)

Så gratulerer til alle barna her inne som allerede har fylt 1 år, og ønsker alle som snart fyller 1 år en fin 1 års dag.:o)

Fortsetter under...

Tusen takk. Gratulerer til dine jenter også!

Utrolig å tenke på at det er et år siden. Tiden går alt for fort, og så er det jo et vanvittig utvikling på de så hjelpeløse nøstene som ble født for et år siden....

For akkuratt 1 år siden i dag, så kom jeg inn igjen på sykehuset med en liten gutt som var syk. Han lå helt stille med lukkede øyne og rynke i panna. Feber hadde han også. Rett før vi reiste inn, så snakket vi med barsel. De at jeg hadde testet posetivt på septokok b. På den tiden var det masse skriving i avisene om unger som døde forde mor hadde den sykdommen. Så jeg var ikke spessielt høy i hatten når jeg bar den lille bylten inn gjennom dørene på sykehuset. Så viste det seg at han "bare" hadde urinveisinfeksjon, og vi fikk komme hjem igjen etter en uke. Barnelegen som undersøkte han, gikk ned på barsel og skjekket jornalene selv. Da viste det seg at de hadde surret med papirene.... Gitt om jeg ble lettet da, hadde ikke tatt testen engang.

Nå går gutten når han selv vil, og er blid og fornøyd og har akkuratt fylt 1 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...