Gå til innhold

uten symp og 6 uker på vei?


to-em

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gravid og burde være lykkeli,men jeg har ingen symptomer på at jeg er gravid bortsett fra at mensen har uteblitt og positivt på test hjemme og urinprøve hos legen.

Flere som har det sånn eller hatt det sånn?????

Vil gjerne høre for få roa meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! jeg er nå i uke 6. Venter nr 2 :) slapp av! jeg skal love deg, jeg merker INGEN TING!!! det gjorde jeg ikke forrige gang heller, men plutselig en dag våkna jeg og kjente masse. Jeg var trøtt konstant og hadde en helt fantastisk luktesans.. ellers var jeg i vanlig form! :) bare kos deg du! vær glad du ikke kjenner så mye ;) alt er nok tipp topp :) lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Har ikke kjent et eneste symptom og er i uke 12. Nå begynner magen å ese, så da er det vel liv derinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg var innom her og leste innlegget ditt.

Jeg er akkurat i din situasjon, jeg tok en test mens jeg var i utlandet på ferie, den viste at jeg var gravid. Når jeg så ringte til min lege for å få bekreftet dette når jeg kom tilbake, fikk jeg beskjed om at legekontoret var stengt pga ferie, og siden dette blir min 2.graviditet er det ingenting akutt, dermed sitter jeg nå og venter på at legekontoret mitt åpner igjen klokken åtte i morgen tidlig for å få vite nøyaktig hvor langt jeg er på vei.

Må sikkert til ultralyd for å finne det ut, for det er bare ett år siden førstemann kom, og har hatt mensen to ganger etter det (uregelmessig).

Ellers har jeg hatt det akkurat som deg, ingen symptomer, grunnen til at jeg tok test var at mannen min var hellig overbevist om at magen min var begynt å vokse, mens jeg skyldte på at jeg hadde mage igjen fra første svangerskap.. :)

 

Så nå er jeg passe spent ja, vet at man får fortere mage med nr.2 men det får da være måte på....

 

Mest sannsynlig er du nok gravid ja, ønsker deg lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke stort her heller.. Begynner å lure på om det er noe liv der inne innimellom.

Hadde det sånn med den forrige også, og husker jeg tenkte de samme tankene da:)

Men tror ikke vi trenger å bekymre oss så veldig, alle er forskjellige, noen har mange tegn på graviditet og noen er som oss:) Vi bør vel bare være glade vi ikke er kvalme og har vondt hele tida.

Spiren har det nok fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...