Gå til innhold

festeblødning???


ls83

Anbefalte innlegg

hei jeg ser her at det er flere som har hatt en festeblødning, jeg er på dag 17 av syklusen i dag. var på do på morgenen i dag da var det tre dråper blod på papiret. tenkte at det kunne være festeblødning.. noen som veit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke det er eggløsningsblødning. har som regel tidlig el...får bare vente å se.. ingen som har opplevd festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde festeblødning denne syklusen. Siden jeg hele tiden har hatt klokkeklare syklusen uten problemer, fikk jeg en sterk mistanke da jeg plutselig begynte å blø litt i et par dager. Bare på papiret når jeg tørket meg, altså. Tror dette var ca. 5-6 dpo, så jeg trodde først jeg så syner eller det var noe tull med syklusen, for jeg trodde ikke man kunne få festeblødning så tidlig. Men det må det ha vært, for nå er jeg straks 5 uker på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg opplevde det ikke.. Trodde tidligere at det var noe mange hadde, men så leste jeg at det bare var 15% eller noe som fikk det:( Men jeg hadde en liten blødning rundt EL (El ble målt med strips det er sånn jeg vet det..) i den pp da jeg ble gravid, og det var første gangen jeg hadde en sånn blødning, så da ble jeg superforvirret;) Du må nok bare smøre deg med tålmodighet fram til testedagen! Litt dumt å ta sorgene/ gledene på forskudd pga symptomer før man sitter med positiv test:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...