FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Det hender det er veldig intenst. hadde ikke sånn vondt i forrige sv.skap. noen som vet hva det er/kommer av??
kjærjenta:) Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg har hatt litt smerter på høyre siden, men vet ikke hva det kommer av..tenkte jeg skulle spørre legen i morgen.. kan jo gi beskjed hvis han har noen gode svar:)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 fått noen svar, eller er det noen andre som vet?
Smellt P. Tjukka Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg har hatt smerter som høres ut som du beskriver i både første og andre svangerskaå. I første hadde jeg stikkende intense smerter opp i (you know) ! Denne gangen har jeg hatt det i siden /lysken. Forrge gang sa legen det var bekkenløsning (?) , jeg tror det bare er kroppen som forandrer og forbereder seg. Så lenge jeg kjenner liv og ikke blør tar jeg det med ro , men er du engstelig ring lege eller jordmor ! Da får du nok bedre svar ...
kokkelimonke Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Det er litt vanskelig å svare på siden du ikke nevner hva slags smerter du har. Men jeg har selv hatt store smerter i nedre del av magen (begge sider) i snart 2 mnd`er nå. Eneste svaret jeg har fått fra lege og JM er at dette kommer av at ungen ligger å presser seg mot ligamentene som strekker seg nederst i magen og at nerver også kan stanges i mot, dette gjør forferdelig vondt, men er ikke noe farlig :-) Håper du ble noe klokere!
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 jeg har også vondt der innimellom, men har sett på UL at jeg har to ganske store muskelknuter der. Det kan jo være noe å nevne evt, ellers ville jeg også trodd det bare var muskler og sener som strekker seg. Det er sikkert bare det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå