Gå til innhold

Smerter i nedre del av magen på venstre side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender det er veldig intenst. hadde ikke sånn vondt i forrige sv.skap. noen som vet hva det er/kommer av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt litt smerter på høyre siden, men vet ikke hva det kommer av..tenkte jeg skulle spørre legen i morgen.. kan jo gi beskjed hvis han har noen gode svar:)

Skrevet

fått noen svar, eller er det noen andre som vet?

Skrevet

Jeg har hatt smerter som høres ut som du beskriver i både første og andre svangerskaå. I første hadde jeg stikkende intense smerter opp i (you know) !

Denne gangen har jeg hatt det i siden /lysken.

Forrge gang sa legen det var bekkenløsning (?) , jeg tror det bare er kroppen som forandrer og forbereder seg. Så lenge jeg kjenner liv og ikke blør tar jeg det med ro , men er du engstelig ring lege eller jordmor ! Da får du nok bedre svar ...

Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på siden du ikke nevner hva slags smerter du har. Men jeg har selv hatt store smerter i nedre del av magen (begge sider) i snart 2 mnd`er nå. Eneste svaret jeg har fått fra lege og JM er at dette kommer av at ungen ligger å presser seg mot ligamentene som strekker seg nederst i magen og at nerver også kan stanges i mot, dette gjør forferdelig vondt, men er ikke noe farlig :-)

Håper du ble noe klokere!

Skrevet

jeg har også vondt der innimellom, men har sett på UL at jeg har to ganske store muskelknuter der. Det kan jo være noe å nevne evt, ellers ville jeg også trodd det bare var muskler og sener som strekker seg.

Det er sikkert bare det siste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...