Vesla89 - Er lei! Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei, må bare få si det at min side fungerer ikke, så får ikke sett meldingene fra deg... Skjer hos deg om dagen? Får vite om vi får lån i morgen vi =D
Vesla89 - Er lei! Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2007 Er nicket jeg skriver til =)
Kiwi med maispire Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hehe beklager, jeg har allerede skrevet til deg;) er så kjipt at våre sider ikke funker som de skal! Her skjer det såååå lite:( har begynt å få vondt i korsryggen min:S fatter ikke hva som skjer... Der da? krysser fingrer for at dere får lån!!!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Kanskje du er gravid igjen Sliter enormt med min jeg også. Skikkelig intens...
Vesla89 - Er lei! Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Men legger meg jeg, må stå opp med gutten min halv seks. Så trenger søvnen. Natta!
Kiwi med maispire Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 nei, føler meg ikke gravid værtfall;) men jeg har jo el nå da:P hehe. Ha e n superfin natt:D
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 Kan hende da =) Ingen som vet. Eller kanskje vi har korsryggvondt begge to
Kiwi med maispire Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 var helt jævlig da jeg våkna i sta:S men men:) når får dere vite om lånet?
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Før tre i dag. Er spent som f... Svigermor flyr rundt med telefon hele tiden! Åhhh. Gleder meg! Går skikkelig rundt for meg nå, skikkelig svimmel. Hmmm. Kanskje jeg skal spise litt? Ekkelt asså. Korsryggvondt er noe herk! Vooondt er det!
Kiwi med maispire Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 hvor er du nå i syklusen egentlig?
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 Jeg er... Ja si det. Tatt denne fra babyverden: I dag er det 6. august, og du er på dag 26 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 26. juli, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv. Dag 26 er jeg... Men stikker ned litt. Er hjemme, så må ned til folket litt...
Vesla89 - Er lei! Skrevet 7. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2007 Ingen som ringte opp... Så vi skal se utover dagen i dag. Også stikke et annet sted å spørre. Er visst billigere lån enn det i banken... Trenger nok et billig et! Dere leier dere? Vil helst eie vi, men kan hende vi må leie vi også... To dager igjen til jeg venter mensen! Men skal besøke bestefar på sjukehuset i dag, så får ikke svart deg før etter tre...
Kiwi med maispire Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 vi leier nå ja, men tenker å kjøpe:) vi får lån, men vet ikke hva vi vil ha enda:) trives jo der vi bor nå.
Vesla89 - Er lei! Skrevet 7. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2007 Tror ikke vi får lån jeg =( Har veldig liten inntekt... Men skal prøve litt til. Håper vi får det!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 9. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2007 Du må slette litt i postboksen din =) Fikk ikke svart deg... Også fikk vi ikke lån da, men skal prøve et kommune lån, slikt etableringslån...
Kiwi med maispire Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Jeg er så treig når det gjelder å slette meldinger;) hehehe:) kommunelån? hva er forskjellen?
Vesla89 - Er lei! Skrevet 9. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2007 Forskjellen er vel at etableringslån i kommunen er til for de som trenger lån, men ikke får det i banken =) Håper bare vi får det! Orker ikke bo hjemme lenger... Klarer det bare ikke mer... Av diverse årsaker som vi kan ta på privat melding... Vil ikke henge det ut her. Vil UUUT! P.S. Ingen mens enda her... Veeenter, men tante rød har visst god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå