Gå til innhold

Solstrålen80...


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Forsetter her jeg=o)

 

Det var jo utrolig teit at ingen kunne gi deg noen svar da på hCG prøvene på fredagen... Jeg måtte selv ringe rundt når jeg ville vite svar på mine prøver...Veldig frustrerende ja..

 

Det har vært så "ille" ja. Men jeg er den evige optimisten og tror forsatt noen er i magen din =o)...Helt det motsatte er bevist...

 

Håper på det beste...Og krysser fingrene for det beste..=o)

 

Håper du også får komme inn til UL i morgen i stedet ja.

Blør du ennå? Hvor mange uker er du på nå?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kunne sikkert tatt en hjemmetest for å se om den er svak eller sterk men vet ikke om jeg takler å se en svak test akkurat nå...

eller en negativ test...

dum som jeg er så har jeg jo ett ørlite håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test nå,svarer meg selv jeg,hehe...

den var ikke svak men ikke av den sterkeste heller,men var 2 streker enda hvertfall.

men har det betydning att streket blir svakere nå enn når jeg var 5 uker?

2 uker siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...sorry at jeg ikke har svart før nå...Tittet litt på tv...hehe

 

Det at det begynner å avta litt nå kan jo være bra... Jeg tenker da på at de som har mistet før (og hørt på min mor(legesekretær) ) Så blør man ganske kraftig med kraftig menssmerter i over en lengere periode. Litt lenger enn når man egentlig skal ha mensen, hvis du skjønner...=o)

 

Men det at testen ikke er kjempe pos behøver ikke å bety negativt. Kan også bety at det kan hende du er kortere på vei, eller at det produseres mindre hCG. Man vet jo aldri hva som er riktig fart på stigningen...

 

man har en stor omfang på hvor man ligger innefor en verdi i hCG. Altså, når jeg tok disse prøvene så var første prøven på litt over 6000. og dette viste at jeg var rundt 7 uker, da jeg egentlig var rundt 5-6 uker på vei. Så neste viste igjen at det var over 12 000 og dette er jo det dobbelt av det jeg hadde. og innenfor en annen uke. Hvis du skjønner noe av dette da...=o) Ikke lett å forstå... Prøver selv men får bare vondt i hodet av det..hehe...

 

Jeg vil forsatt tro at du er i "sikkerhet" ennå jeg da. Siden det av tar nå. Men lurer jo på om du har blødd hele tiden eller er det bare når du tørker deg at det kommer blod? Hadde du magesmerter lenge eller var det bare litt den onsdagen du hadde?...

 

Kom litt mer spørsmål her gitt...=o)...Ikke lett å vite hva en annen går igjennom og man håper jo at det er det samme som en selv og man får jo massevis av håp...=o) og det er jo bra, eller? =o)

 

Håper du får noe svar fra legen i morgen da og at du får UL... Hvis legen sier nei, tyr du til tårene og sier at dette er noe av det jæ*** du har vært borti og at du vil vite det NÅ...hehe...Vet ikke om det hjelper, men tror du får henvisning til UL, siden du allerede har tatt hCG prøver...

 

Krysser fingrene for alt er bra og vel...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Legger meg nå men kommer på i morgen tidlig for å sjekke hvordan det går=o)

 

Masse klemmer

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadd gått ned masse:(:(:(

fra rundt 2000 t 500 :(

lei meg nå ja:(

må ta ny prøve idag å komme på UL onsdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs*

 

Det var mye ja...*leimegnåjegogså*

 

Hadde jo håpet så mye...

 

Uff..Du og sambo din får ta godt vare på hverandre og håper dere snart er her inne igjen...Veldig snart...

 

Masse gode klemmer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om vi må bli utredet før vi kan prøve igjen da...

vet ikke hvordan det fungerer jeg.

 

jaja sånn er livet!! urettferdig!!:(

 

gode klemmer tilbake

 

lykke til videre!!

 

følger nok med deg og resten allikevel,klarer ikke å være uten bim,avhengig!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig?? næææææi sier du det..=oD hehe...

 

Ja det spørs det, hva legene bestemmer seg for...

 

Ja livet er URETTFERDIG...=o(

 

Håper dere kommer fort i salen igjen=o)

 

Masse klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...