Gå til innhold

status på andre i uke 14, kvalme enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er i uke 14 i dag, med termin 6 februar. Jeg blir ekstremt kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten. På morgenen er det sambo som ordner noe å spise til meg (han er snill) med en gang jeg våkner, er da allerede kvalm. Men det jeg synes er værst er at jeg har hodepine hver dag, håper det gir seg snart.

Hei hei!

Jeg har også termin 6.februar. Min form er fremdeles at jeg er mye sliten. Sliter seriøst om morgenen!!! Kvalmen kommer innimellom, når jeg ikke har spist nok mat. Noe som skjer litt for ofte. Har fått litt mer matlyst tilbake, spesielt hvis jeg spiser brødmat til morgen og kvelds. Midt på dagen er det helt umulig, da er mat pyton!

Ellers er magen liten fremdeles. Fikk krangla til meg at jeg har en liten kul i helga, men ingen som tror på meg. Den kommer vel når den kommer. :)

men alt i alt så har jeg det bra ;)

Huff. min kvalme gikk over i uke 11, er nå 12+4. Får helt angst hvis den skulle kommet tilbake :-(

Var så sjeleglad for at den var vekk, satser på at den holder seg det.:-D

Lykke til til dere, Klem

Annonse

Er i uke 15 i dag har termin 6 februar jeg også. Jeg er fortsatt kvalm nå og da har vært veldig plaga denne gangen. Er mitt andre barn. Skal på ultralyd i morgen gleder meg håper alt er bra synes barnet ligger så langt ned jeg.

Jeg sliter med eksem jeg men er sikkert noe jeg spiser har dilla på grønnsaker må ha ordentlig grønnsaksmiddag hver dag he he he...merkelig.....

ellers veldig sliten også orker ikke mye.....og tung i hodet....

ser det er mange i samme båt he he....det hjelper litt å vite at det er dette som er normalt eller hva er normalt he he

Lykke til jenter"!

Hei,hei. Er nå 13+3, og plages egentlig av litt kvalme om morgenen om jeg ikke får i meg mat med en gang. Har ikke vært noe skikkelig plaget av kvalme i det hele tatt.. heldigvis!! hehe. og håper at det fortsetter slik ;) Blir fort sliten og er mye trøtt og orkløs, men ellers er alt helt flott.

Lykke til, til dere alle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...